Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 221 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 16 november

Godmorgon på er från ett 6 gradigt Göteborg.

Idag händer inget särskilt. Jag mår ganska bra och är glad för det. Min man ska ut med en arbetskamrat efter jobbet idag.

/Maria

Mooniq
1

Mårning. Slömorgon och om några timmar biter jag tag i jobbhelgen. Nu lite te och surf och om ett par timmar så blir det en promenad. jag är nöjd med gråvädret och plusgraderna. Trist när man är inomhus - allt är mörkt men när man är ute så är det riktigt skönt gå-väder, tycker jag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1

Godmorgon! Det ser ut som om solen ska komma fram idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1

God morgon

Sovit helt kass i natt. Nu börjar väntan på att få sätta igång med bygget. Transportören ringer 30 minuter innan han är här. Tiden är att till 9-00-15.00 så det kan ju bli en lång väntan.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1

Solen skiner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#4 Det gör den här också och jag ser att vi behöver dammsuga😃

/Maria

Soligajag1
0

God lunch time 🙂 

Äntligen lyckades jag somna inatt , efter att varit vaken och inte kunnat somna, men dem nya migrän pillerna gjorde nytta , lite yr bara. 

Så jag mår bra nu. men men, , tar det lugnt , ändock , inget som att storstäda omgående som jag brukar göra så fort jag mår bättre . 😃

Måste lyssna på farbror dr:n. 

Solen skiner , 8 + , en liten promenad ska jag ta senare.  

#5 Ja, jag behöver oxå dammsuga, kissarnas tussar flyger runt , men jag brukar ta  skyffeln o ta upp dem med o sen moppa efter.

HH 🙂

Maria
1

#6 Så skönt att pillret hjälpte.

/Maria

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 7 😀Ja , verkligen , Nu kan jag läsa min bok , hittade en ny författare som jag tyckte va bra. 😀

HH 🙂