Godmorgon fredag 26 oktober
Godmorgon på er.
Lilla barnbarnet har sovit i 11 timmar så det var ju skönt för både honom och oss😉
Nu väntar frukost.
/Maria
Godmorgon! Här är minus tre grader! Så skönt att han sov bra. Jag sover alltid dåligt när vi har barnbarn hemma.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Haha, ja jag har sovit sämre. Sovit med ett öra öppet så att säga.😃
/Maria
Mårning. Slömorgon innan det är dags att bita tag i jobbhelgen. Vädergudarna pratar om vinterväder, jag tar en kopp kaffe till. 😴
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon!
Just nu så strålar solen så fint, i väntan på ovädret framåt kvällen. En halv grad plus.
Idag blir det bara lite pyssel här hemma, jag säger bara STRYKHÖG mm.
Nu sover den lille middag och det är prylar över golvet i hela kök/vardagsrummet😃 Jag gör i ordning hans lunch.
Min man kommer tidigare i dag och det är skönt med lite avlastning. Det är ju så länge sedan så man har glömt hur det var😉
/Maria
Go förmiddag 🙂
Här är det 3 grader , , bara säger jag för det är kallt , tycker jag .
Gick ut o kastade sopor när tvättstugan va igång. Brr , , inge mysigt . Solen skiner så det är bara att klä sig, det blir storhandling idag . Toppen o få hem en tung kattsand . Åker med min svägerska sen.
#5 Va mysigt o ha sitt barnbarn hos sig!! ❤️ Det är klart man glömmer bort hur det va när barnen va små , ingen rast o ingen ro!! 😃
HH 🙂
God förmiddag.
3 grader och regn ute. Inte så skojigt väder idag.
Idag är det en vecka sedan vår gamla hund fick somna in. Sorgen är fortfarande lika tung att bära. Förut tänkte jag att han inte skulle ha uppskattat att gå ut i det här vädret. Han hatade regn och rusk. En liten hund med åsikter om det mesta. Det är så tomt utan honom.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."