Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 488 ggr
Maria
2

Godmorgon onsdag 17 oktober

Godmorgon på er från ett Göteborg med hela 13,5 grader. Ganska bra för att vara mitten av oktober.

Ha en bra onsdag alla.

/Maria

DesK
1

Morrn morrn! 🙂 Här står det måla och städa på schemat för idag. Utöver det så skulle jag vilja ta en tur med kameran för att fota de vackra höstfärgerna. Önskar er alla en härlig onsdag 🙂

/Désirée

Tarotstollan
0

Just nu över 12 grader och det har duggat lite under natten. Ser att det är fuktigt på asfalten.
Har en liten fundering på om jag skall gå ut senare eller ej? Framtiden får visa på vilket!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
1

Godmorgon Trött och huvudvärk. Legat vaken inatt o haft koll på min man. Han har oxå varit vaken. Men ville inte sova ifall han bröt ihop inatt. Han förlorade ändå sin far igår helt plötsligt. Men han känns bara lugn o tyst. Får se hur dagen blir.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
0

#3 Hoppas er dag går bra. Ni får prata och vila i omgångar.

/Maria

Fransu
0

flocken Beklagar, så fruktansvärt. 😕

Själv har jag varit vaken större delen av natten eftersom jag frusit, haft huvudvärk och halsont. Så idag blir jag hemma från jobbet.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
0

#5 Du får krya på dig.

/Maria

aggeelin
2

Godmorgon! Här är det 14 grader och mulet. Igår läste jag att det (precis som det varit i alla tider) beslutat att gångare ska gå på vänster sida av vägen och vänster sida av gångbanan. Hurra så praktiskt! Då ser cyklisten gångaren och gångaren ser cyklisten!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#7 Jag läste det också. Äntligen😃

/Maria

Maria
1

Jag har precis ringt min neurolog och efter det försäkringskassan och jag kom fram till båda direkt. Mycket märkligt haha😃

Jag hade förberett mig på att sitta i telefonkö ganska länge så jag var inte riktigt klar med papper och penna ens.

/Maria

worst
1

God morgon!

8 grader och soldis. 
I kväll far vi till "storstan" och har en dejt med en kompis. God mat och mycket prat hoppas vi på!

MonicaLagerquist
0

God morgon

Dagen började ju inte så bra. Min dator vägrade att göra ett endaste dugg.Men efter lite stök så kom jag fram till att det var mitt specialtangentbord som dött.Så efter att ha bytt till ett vanligt tangentbord så fungerar datorn har försökt att ringa syncentralen för att få ett nytt tangentbord. Men de svarar inte.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
0

#11 Så besvärligt.

/Maria

Soligajag1
0

Go förmiddag ! 

Trist väder o lite huvudvärk.

#3  Beklagar din mans fars bortgång. 🌺 

Det blir inte mycket gjort idag .

HH 🙂