Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 512 ggr
Maria
0

Godmorgon onsdag 10 oktober

Godmorgon på er.

Det är 12 grader ute hos oss och det får man väl vara nöjd med så här o oktober. Jag ska strax iväg till jobbet och är glad att det inte regnar i alla fall😉

Ha en härlig dag.

/Maria

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Ja varmt är det nu! Vädret är lite hit och dit. Pelargonerna mår fortfarande bra ute. Vi har planeringsdag på jobbet idag. Jag har så mycket undervisning den här veckan så jag måste förbereda en del idag dvs inte vara med på delar av mötet. Ganska skönt faktiskt - möten ger för lite.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

God morgon

Mannen ska inte jaga idag så vi funderar på att ta hunden med ut i skogen och grilla lite korv.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

shia
0

5 grader varmt hos oss =) längtar tills det är minus 20 och 1 m pudersnö =) Ska till skolan… Sen till kuratorn…. Sen utvecklingssamtal…. Å sen klasskväll där typ lärarna ska hålla spökstig för oss nior och grilla.

worst
0

God morgon!

Här är tolv grader och strålande sol, gûtt!
Dagens plan är en lugn förmiddag, sedan lite ärenden på stan, och därefter måste jag ringa och skälla på en tokig faktura också!

Mooniq
0

Mårning. Ledig fm och sen iväg till jobbet kl 12. Igår var det heldag med utbildning - gudars så trött jag var när jag väl kom hem. Här är nästan 15 grader och grå himmel. Riktigt skönt ute.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fransu
0

God middag!

Det är över 15 grader ut och sol. Känns nästan lite somrigt igen.

Nu på mina skogspromenader möter jag på en och annan jägare. Pudeln är förvånad då vi brukar få vara ensamma i skogarna här. Vet inte om jägarna uppskattar att vi kommer och klampar i deras jaktmarker. Men jag brukar vinka åt dom och oftast vinkar dom tillbaka.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."