Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 2048 ggr
Lona
1

Dagens i-landsproblem?

Vad har ni för i-landsproblem idag?

Själv har jag den enorma svårigheten att välja vilken av tre böcker jag skall läsa härnäst… Dilemma! 🤔

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
0

Om jag ska eller inte ska titta på Fångarna på fortet eller inte ikväll.

Stolt ägare till tre La permer

[rumelle]
1

Sitter i TV-rummet. Det finns en påse chips i köket. Vill ha. Orkar inte hämta.

Lona
0

#2, Igenkänningsfaktor!😃
Jag har dessutom köket max fyra meter bort, var jag än befinner mig här hemma. Ändå för långt…

Scorpio97
1

Jag har beställt mat, men vi saknar porttelefon/portkod så det går inte att släppa in folk utan att själv komma till ytterdörren. Jag bor på tredje våningen utan hiss. Så jag kan inte ens vara lat och beställa mat utan att ändå behöva gå ner och upp för tre trappor.
Sen verkar alla läsa min adress fel så budet kommer garanterat också åka fel.

//Jessie

MonicaLagerquist
4

Mitt i landsproblem löste sig av sig själv.Det är inget Fångarna på fortet ikväll.

flocken
0

Har ätit alldeles för mkt ikväll.. O fortsätter.. godis…

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

citytjejen
0

Trött i fötter och ben efter att ha varit på konsert ikväll (Europe på Gröna Lund 👍)

/Christina

Lona
0

ÄGG! 1, Ägg som är för stora för äggkokaren 2, Ägg som är svårskalade 1 och 2 i kombination = GAAAHHH!

Vixxen
0

#8 Hmmm…  …är det fel på äggkokaren eller äggen? 😃

MonicaLagerquist
0

Dagens i-landsproblem.

Jag har två ögonhår i vänster öga. De kommer inte att gå bort av sig själv. Jag kan stå ut med smärtan om jag medicinerar. Men  jag borde åka in till sjukhuset och fixa det. Men jag vill inte åka in till stan idag.

Karmatarerskanise
0

Gå till min väninna några portar bort eller stanna i soffan.

Maria
2

Jag brukar vara så trött på kvällarna så jag sitter i soffan och funderar hur jag ska orka ta på mig pyjamasen och gå heeela vägen till sängen😃

/Maria

setfree
0

Jag ska köpa gräsklippare. Vilken ska jag välja? 

Ett oerhört komplicerat beslut.

sp0ngeb0b
0

Mitt klassiska problem är när jag ligger så bekvämt i sängen/soffan och nästan somnar… och så måste jag gå upp och borsta tänderna. Brukar försöka se till att borsta tänderna innan jag lägger mig men det går ju inte om man ska käka något gott, hehe.

Lona
0

#14, Precis! Eller så kommer jag på att jag är kissnödig men orkar inte gå upp fast jag vet att jag ändå inte kommer att somna förrän jag varit på toa…

MonicaLagerquist
1

Klockan är bara kvart i sju och jag är sovtrött.

Maria
1

Mitt I-landsproblem på kvällarna brukar vara att jag sitter i soffan och funderar på hur jag ska orka att göra mig i ordning för sängen.

/Maria

MonicaLagerquist
0

Dagens I-Landsproblem.

Jobbigt med ny mobil Inget finns där jag är van att det ska den gör som den vill inte som jag vill.

Lona
0

Korta bilar! Jag blir nipprig på när man ska hitta en parkeringsplats och tänker "DÄR är en!" - och kommer fram bara för att se att den visst är upptagen men av en minibil (eller mc) som gömt sig bakom bilarna jämte.

Maria
1

Mitt minne alltså….jag har skrivit samms sak två gånger i tråden.

/Maria

MonicaLagerquist
0

Min nya telefon vill inte prata med min dator.😭

MonicaLagerquist
0

Att det blåser så mycket.Vi vill ju lägga plasttaket på verandan. Men med 9 sekundmeter och 18 i byarna går det inte.😭

Lona
0

Plåster på pekfingret = måste använda ett annat finger när jag knappar på telefonen. Bakvääänt!

[Tuulikki]
0

Efter en underbar vecka av 35 graders värme och kalasbra väder, härligt sällskap, god mat och poolhäng dagarna långa tycker jag det är liiiite jobbigt att vi ska kliva upp 03.30 för att ta oss till flygplatsen 😇

Maria
1

Igår kändes det tungt att behöva tvätta tre maskiner. Trots att jag har maskin hemma och trots att det faktiskt är maskinen som tvättar😃

/Maria

MonicaLagerquist
1

Jag är kaffesugen men kaffet är för varmt så jag måste vänta med att dricka det.😭

flocken
0

Mina glasögon är skitiga men orkar inte tvätta dom..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

kamera0710
1

Vilken av alla olästa böcker ska jag välja? Vad göra åt att det totala antalet olästa böcker bara ökar?

[Tuulikki]
0

Mina strumpbyxor korvar sig hela tiden 😣

Maria
1

Det är långt emellan soffan och spisen.

/Maria

Sollar
0

Jag är nervös över att fjärrkontrollen till tv:n ska gå sönder eftersom jag tappar den i golvet hela tiden.😮

Lona
0

Att sitta på toa och inte ha något att läsa! Hade inte ens med mig telefonen…

Sollar
0

Någon hade mage att parkera på min favoritplats! De övriga 5 lediga platserna precis bredvid duger inte åt mig.😈