Almanacka
När köper du nästa års almenacka ?
Så häromdagen att det kommit ett gäng till ICA MAXI
Stolt ägare till tre La permer
Har alltid svårt att hitta en bra och snygg samt behändig. Men tänkt börja hålla utkik. Tycker många har stigit rätt mycket i pris med
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Numera beställer jag via jobbet och det brukar vara någon gång nu under hösten. Förr använde jag alltid min filofax men numera så använder jag almanackan i telefonen mer och mer.
/Maria

Jag har en som sitter på köksväggen och det är en gratis från ICA. Sen har jag tidigare haft en i handväskan men numera sen något år tillbaka har jag skippat den.Men funderar på att köpa en i år för nästa år.Har sparat alla som jag haft sen 1975.Kul att se vad som hänt.Skrev små nästan dagboksanteckningar i dem.
Stolt ägare till tre La permer
Har ingen mindre sådan utan bara väggalmanackor. Såna kommer från olika håll med posten. En hänger i köket och en i datorrummet.
Ja just det väggalmanacka hade vi alltid förr.
Numera när datumen står längst ner på datan eller man ser den när man slår på mobilen så har jag skippat även sådana. Lite trist när jag tänker efter.
/Maria
Det är dax. Redan nu börjar hundägare boka pensionat för nästa år. Har en för jobbet. En vecka / uppslag så jag har koll på veckan. Väggalmanacka för hela familjen En liten i bilen där jag skriver upp hur mkt jag kör.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Gör en egen väggalmanacka. Har ingen fickalmanacka, mer än den jag har i telefonen. Det är den jag använder mest.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
väggalmenacka köper vi varje år från kks :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har bara kalender i mobilen :)
//Jessie
Kör digitalt sen några år tillbaka. Har kombinerat jobb och privat i samma kalenderapp. Det blir för bökigt att föra över i papperskalender🙂
/Christina