Godmorgon tisdag 2 okt
Godmorgon! Solen skiner och det har varit frost.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
Igår plockade vi ur sakerna från segelbåten och idag eller imorgon ska masten tas ner.
Vi har ett möte på banken idag så vi kanske inte hinner fixa med masten idag,
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon. Idag har jag sovit länge.
Vi har bara sju grader ute och det hällregnar. Idag ska jag göra "ingenting"🙂
/Maria

God morgon!
Idag är det bara 4 grader ute, men växlande solighet, men regnet lär komma till lunch!
Idag är det släktforskarföreningen på eftermiddagen och när jag kommer hem ska jag koka lingonsylt! 🙂
Mårning. Regn i Munkedal men än blåser det inte speciellt mycket. En lat morgon innan det är dags att börja jobba kl 12.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God förmiddag!
Riktigt höstväder idag. Blir en kortare skogssväng, förhoppningsvis mellan skurarna. Annars kommer jag hålla mig inomhus idag i möjligaste mån.
Önskar alla en fin tisdag!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God Förmiddag ! 😀 Här är det mest molnigt , 7 + , regnet hänger i luften , ja , nu får vi väl inse att sommaren är över. #3 Så skönt att bara göra ’ingenting’ 🤪 Jag har haft ont i huvudet några dar , är tung i huvudet , men men , ska försöka gå ut en liten stund , har börjat på en Couch kurs , 😀 Vi får se vad den ger . Ha en fin dag alla. Kram 😀🌺
HH 🙂
#7 Krya på dig. Här regnar fortfarande utan uppehåll. Katterna, eller snarare gamle Moriz, är jättesur som om jag kan få för vädret?😉
/Maria
Masten nere och vi har en egen finasvalp.På torsdag nytt möte på banken .Då ska vi träffa en jurist och skriva testamente.
Kattutan men stolt Plåtis ägare