Godmorgon tisdag 28 aug
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn!
Men himmel då, 38 augusti. 😂
Grådag och endast 14 grader.
God morgon.
Lite sliten efter gårdagen men nu är det bara att ta nya tag och röja upp bland allt som vi tog med från lägenheten igår.
#1 Ja tiden går fort ibland.😃
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#1 hoppsan! Det får vi leva med att det är den 28 aug men det ser ut som den 38 :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mårning. Ledig fm och sen iväg till jobbet kl 12. Vädret är svalare och jag blir glad i själen varje gång det regnar - det är första gången i mitt liv - lovar.
Droppar på mina blommor varje morgon av regn eller dagg, gräsmattan är tokgrön igen, kvällarna blir snabbt mörkare men det känns skönt. Värmeljusen skiner varje kväll - det e mysigt.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#1 Vi har grådag här också.
#2 Du är ihärdig
#5 Du har så vackra bilder på dina blommor,
#3 Jag avundas dig en aning trots jobbet.
Jag och min bror hade ingenting från mammas och pappas lägenhet då allt var borta i och med att farsan flyttade till boende och när han dog förra året så var det bara det som fanns i hans rum. Jag är så ledsen för att alla mammas saker är borta, mina barnsaker och gamla fotografier med mera. Det är så många saker som jag minns som bara är borta…
Haha, denna gången var det inte jag som trasslat till det med rubriken. Jag ändrar till den 28 augusti (för sökfunktionens skull) men annars hade det varit kul med 38 augusti😃
/Maria

God morgon!
17 grader och så grått, så grått!
Idag är planen inte mer än att gå och handla en sväng!
God middag!
15 grader och molnigt men uppehåll.
Idag behöver jag tvätta och städa lite här hemma. Först blir det en promenad med pudeln.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#5 Fina blommor! Ja det måste regna ibland också.