Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 453 ggr
MonicaLagerquist
2

God morgon onsdag 8 augusti

God morgon från ett varmt men mulet Örsundsbro.

Vi ska straxt åka ner till båten och ta en tur på sjön.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Jag är lite sen till jobbet. Frukosten tar jag i trädgården, det är för varmt i uterummet. Vilka dagar att minnas!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1

#1     Ja den här sommaren kommer vi att minas.Vilket väder.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1

Fantastiska dagar och katastrof vad gäller eld och brist på regn.

worst
0

God morgon!

Redan 27 grader ute, och de hotar med sommarens varmaste dag här i Småland, isch! Jag garderar med fläkt, stödstrumpor och kylskåpskallt vatten, jag!   😉
Dagens plan är att hålla mej i stillhet, kanske framför datorn?

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag Åter på jobbet . Har fått hjälp från itsupport med Wifi till mobilen. Det var enkelt för dem - beskrivningen av hur jag själv skulle göra var inte så bra. Nu har vi haft ett möte "nyheter " vi ska göra till hösten. Det går framåt men långsamt så är det att utarbeta nytt. Det blir nog bra när det är färdigt.

Maria
0

#5 Mysig hörna du har där Agge🙂

/Maria

aggeelin
0

#6 ja det är bra med en egen myshörna på jobbet och att den verkligen är mysig att vara i - för på jobbet är jag mycket! Ny fyllt på med kaffe!

Mooniq
0

Midda! Jobbat klart fm-passet. Vi väntar saharavindar/värme - den har åkt vilse till min stora lycka. I Munkedal är det mulet, kvavt men hanterbart och "bara" 27 grader. Jag ska prova att gå ut i trädgården och titta elakt på mitt ogräs -det behöver varken vatten eller näring - men de börjar se lite medtagna ut. Köpte en bra grushacka, lite bökig i början men när man har fattat tekniken så är den riktigt bra. en bygel man kör ner i gruset och hackar fram o åter och ogräset faller - bara att kratta upp sen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃