Arbetsfördelnig
Det är ungefär den arbetsfördelningen vi har hemma också haha. Jag står för maten: -)
/Maria

#1 När vi byggde förra verandan då byggde jag och pappa.Mannen fick måla och yngste sonen stod för mat och fika.
Stolt ägare till tre La permer
Fast det där kallar en del "hobby" och inte arbete…

#3 Så då behöver mannen inte ha en tröster öl ikväll för att han jobbat. Han har bara utfört hobbyarbete medans jag lagat mat och fixat.Med andra ord är det JAG som ska ha en tröste öl för jag har ju jobbat.
#4 Absolut! Den som drar det verkliga tunga arbetet är ALLTID kvinnan i familjen :) Så - skål på dig!

#5 Om mannen är riktigt snäll så ska han få smaka lite öl.Han har själv gjort ölen.En annan av hans hobbysar.😎
#6 Se där! Anar en ölbryggande hipster med en svaghet för verktygsbälte :) Ack, dessa män och deras hobbys :)
Här finns ingen fördelning längre, jag är ensam, men delegerar mycket på ungarna när de är hemma.
Hos mig var det som så när mina två altaner kom till, jag byggde och jag lagade maten, för jag har ingen man 😂 Enkelt och smärtfritt. Hihi.
Här får jag sköta allt själv, katterna gör inte mycket…😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag brukar erbjuda mig att hjälpa till. Men han bara tittar på mig. allt jag tar på går sönder 🙈 Jag lagar mat o tar hand om barnen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tidigare har min man med skräckblandad förtjusning åkt iväg veckan före midsommar för att fiska en vecka.Då har jag tapetserat om och gjort lite andra vilda saker i vår trädgård.Nya tapeter i köket ,vardagsrummet en ny häck en liten damm en önskebrunn är några av de saker jag gjort utan hans medgivande och hjälp.
#12 Wild and crazy 😉

#13🤓

Slaveri…😉

#16 👍