Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 825 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon fredag 20 juli

God morgon

Tog en liten sovmorgon idag.😎

Hinner inte ut med hunden inan det blir för varmt idag.NÄvÀl han fÄr vÀl en dusch innan vi gÄr ivÀg.

Altangolvet ska göras klart idag och sen ska jag rÀkna pÄ vad vi behöver i nÀt och virkesvÀg till resten-

Kattutan men stolt PlÄtis Àgare

Maria
0

Godmorgon frĂ„n ett Göteborg i strĂ„lande sol och redan 20 grader ute i skuggan. Det blir en varm dag igen🙂

/Maria

worst
0

God morgon!

HĂ€r Ă€r det BARA 26 grader idag, man kanske skulle ta med en kofta?   đŸ˜‰
Dagens plan Àr att Äka till Kalmar och shoppa loss!!!

Fransu
0

God morgon!

I morse nÀr jag tog ut hundarna var det bara 15 grader. SÄ uppfriskande det kÀndes. Men nu har det redan blivit varmare.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
0

Morrn!

Det var hĂ€rligt pĂ„ morgonprommisen, bara 19 grader. Nu tickar det pĂ„ uppĂ„t, just nu 23,5. Ännu en sĂ„dan dĂ€r dag

JMW
1

FrÄn absolut ingenstans började det regna!! Inte speciellt mörkt, himlen Àr blÄ runt kanten. Det Àr bara nÄgot precis ovan oss. Det hjÀlper vÀl inte sÄ jÀttemycket men jag fÄr vatten i min tunna och det friskar upp. FrÄn 30 grader till nu 21.

JMW
0

Nja, friskar upp var nog att ta i. Det Àr riktigt Àcklig luft ute nu. Hela 3 mm kom det. Hurra

Mooniq
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

GokvĂ€ll. Jag har jobbat lĂ„ngpass 8 - 19.30. Nu hemma igen. Fick se en av mina rosor blomma - jĂ€ttefin gul/rosa historia. I morgon en ledig dag och sen dubbelpass pĂ„ söndag. VĂ€dergudarna lovar varmt resten av juli - suck. Jo, solen skiner - som vanligt. đŸ˜Ž

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

Maria
0

Åh vilken vacker ros.

/Maria

Tarotstollan
0

#7. SĂ„ fin, synd att vi inte har luktdator i detta fallet!😉

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[[eskils_]]
0

#7 Underbar ros!