Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 514 ggr
Maria
1

Godmorgon tisdag 17 juli

Godmorgon på er från ett Göteborg med 19 grader.

I går kväll så fick vi ett åskväder med massa blixt och dunder och det hällregnade verkligen. Det kändes ganska skönt för det hade varit så kvavt under dagen.

/Maria

Mooniq
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mårning. Så underbart med regn o åska - mina vänner i Lysekil rapporterade om åska oxå igår - här kom inte en droppe och inte ett enda muller, så jag får fortsätta önska regn. 🙂 Ledig fm och sen bär det av till Strömstad för att jobba eftermiddagsskiftet där. Varmt ute - idag blev det ingen promenad, kvavt o varmt ute och kroppen har gått i baklås, så jag får satsa på promenad i morgon och hoppas på svalare väder då. 

Idag hittade jag en helvit blomman för dagen /Vinda

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
0

God morgon

Det var 12 % risk för åska här igår men det kom aldrig hit.

re skogsbränder i området kring oss.

Idag tar vi en sväng ut på sjön.Det gäller att passa på.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

JMW
0

Morrn! Bara att bita ihop inför ännu en varm dag. Just nu 24,7 grader enligt termometern. Dörrarna stängda och pumpen på.

worst
0

God morgon!

Hu, det är redan 28 grader i skuggan!   😕
I kväll ska vi skruva ihop sista IKEAmöbeln, det ska bli skönt att få det gjort!

Maria
0

Vi har mulet idag men det är redan 26 grader ute.

/Maria

aggeelin
2

Godmorgon! Vi är i Portree och drar nu ut på nya äventyr!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2

Här är vykortsvackert!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Åh så vacker Agge🙂

Jag har precis gjort färdigt middagsgrytan och det är varmt att laga mat vid gasolspisen nu när det är 32 grader inne så jag ska hoppa in i duschen nu😉

/Maria

JMW
0

#8 Himmel! Så varmt inne!

Maria
0

Ja idag är det nog rekordvarmt. Alla fönster och dörrar är öppna. Markisen rullades ut tidigt i morse och alla fläktar är igång .

/Maria

JMW
0

Jag fick ta på mig en kofta och tofflor. 😉

[[eskils_]]
0

God middag.

#0 Lyckliga er som fick åska och hällregn!! Här är det oförändrat ökentorrt. 😕

Maria
0

#12 Något har såklart regnet gjort men samtidigt så är det öken idag så jag hoppas ändå att naturen hann att svälja en del i natt.

/Maria

[PeterTM]
0

Det är en sak när det brinner efter värmeåskväder, men annars tror jag att det är idioter som tänder på.