Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 732 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon 12 juli Torsdag

God morgon

Det ska bli ännu en het dag.

Vi har inte bestämt oss om det blir segling eller altanbygge.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

flocken
0

Godmorgon Idag blir det nog en tur till stranden. Brukar vara så avkopplande. Funderar på att gå en sväng. Mjuka upp min dåliga fot. Sen jag stukade den så stelnar muskler och senor om jag är stilla för länge

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
0

Morgon! ^^,

Sambon och sonen sover fortfarande. Vi var i Skåne hela dagen igår och sedan hade sambon "spelkväll" igår med bland annat sin bror så han var hemma sent. Så båda dem är trötta. Jag med, men kunde inte sova längre. Så njuter av tystnaden ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmorgon på er. Jag har precis vaknat och det är redan 27 grader ute.

/Maria

Fransu
0

God morgon!

Solen strålar och det är 19 grader.

Idag ska vi få besök av min mans syster med familj.

Önskar alla en fin torsdag!

#3 Jisses, det bli hett i Göteborg idag. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
0

#4 Haha, jag ska ändra. 27 grader ska det förstås vara😃

/Maria

aggeelin
1

Godmorgon! Solen skiner och det behövs regn. Vi är på väg ut på semesterresa, en sen länge planerad tur till Skottland. Rapporter kommer här vartefter.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#2 Hur går det med den lille i värmen?

/Maria

Mooniq
0

Mårning. Promenaden gjord men idag var det trögt att gå -blev åtminstone en 9km-sväng och är nöjd med den. Vissa dagar kan jag gå fortare, idag orkade jag inte hålla farten uppe men 5 av 9 km under 10.30/km får jag vara nöjd med. 🙂 På fm ska jag åka till en kompis o fika och bara slappa. Hon håller på o röjer på sin tomt men igår gick hon i baklås och soffade sig så vi bestämde en kaffetjötstund idag.  Ledig torsdag - sen blir det jobbhelg. Solen skiner - som vanligt 😎☀️🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
0

God morgon!

22 grader, solsken och ganska blåsigt, det duger åt mej! Det bara DRÄLLER in björkfrö så fort jag öppnar en dörr, och så drar katterna in en hel del… Så jag åker nog på att dammsuga innan jag lämnar över katterna till ägarna igen! Boring!

Fridaaaa
0

#7 Jo det går bra. Lite jobbigt i bilen bara, blir så svettigt.
Men märks att de påverkas mycket med :(

Maria
1

#10 Jag minns när vår son föddes så var det en varm sommar. Han låg i bara blöjor men ändå fick han värmeplitor på hela kroppen.

Vårt barnbarn fyller ju ett år om drygt en vecka och han verkar tåla värmen bra.

/Maria

Maria
1

Vi har varit och handlat alkoholfritt rosévin och vitt vin så det blir melon, vin och parmaskinka under markisen idag😃

/Maria

Fridaaaa
0

#11 Ja han ligger med i blöja mycket här hemma :) 
Ja det kan han med få :/

Maria
0

Jösses det kom några regndroppar men mycket var det inte. Det är väldigt kvavt idag.

/Maria

Fransu
1

Vi fick regn (och lite åska) i ca en timme i eftermiddags. Det regnade inte kraftigt så det blev inte så mycket vatten till markerna. Men bättre än inget i torkan.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
0

#15 Vi har ännu inte fått något regn. Det är så torrt i markerna. Jag var och kikade efter blåbär igår men det är bara torra små torkade bär på buskarna.

Kattutan men stolt Plåtis ägare