Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 471 ggr
Maria
0

Godmorgon tisdag 29 maj

Godmorgon på er från ett mulet Göteborg med 16 grader.

Det måste har regnat i natt för det är alldeles vått ute. Jag har sovit som en stock och inga katter har väckt mig.

Hoppas ni får en fin tisdag🙂

/Maria

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här skiner solenoch jag är snart klar med frukosten. Nu måste jag snart bestämma vad jag ska ha på mig. Idag var jag velig med vad jag ska ha. Kanske jag ska sitta kvar här istället? :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Mårning allesammans

Sitt kvar aggeelin - härlig plats

här har det regnat och jag har oxå sovit som en sten. Underbart med lite svalare väder. Idag blev det ingen promenad men har istället kört 30 minuter på crosstrainern här hemma. Benen känns som kokt spagetti och jag är jättenöjd. 

Lite slömorgon innan det är dags att åka till jobbet.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
0

God morgon

Inget regn här.

Måste nog vattna lite innan vi åker ut med båten.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

worst
0

God morgon!

20 grader och en strålande sol idag!
Dagens plan är att gå till min förening och lägga in data i ett excelblad. Sista gången innan "sommarlovet"!   😃

JMW
0

God förmiddag! Strålande sol och 25 grader. Få se var dagen slutar. Inte en droppe regn än.

Maria
0

Det är 32 grader ute (28 inne) och solen har kommit fram efter lite regn. Morsan brukade alltid säga att det känns som ett "våtvarmt omslag"😃

Jag njuter i alla fall så gott jag kan av värmen. Jag har hållit mig mestadels inomhus idag och bara vilat.

/Maria

MonicaLagerquist
0

Vi har haft en underbar dag ute på sjön.Badad och solat.Ätit lite god sallad och bara njutit.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

[PeterTM]
0

Här har vi 29 grader i skuggan just nu och inte ett moln så långt ögat når, "too much" säger jag.

JMW
0

Vi landade på 26 grader idag. Sitter ute nu i 22 grader. Så härligt.

aggeelin
0

#2 Ja där borde jag suttit kvar. Har istället varit seminarieledare hela dagen och sen tränat ett pass på en timme

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
0

Just nu 23 ute och 26 inne. 🤦‍♂️
Jag andas fortfarande, det är väl det enda jag kan säga!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!