Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 498 ggr
Maria
0

Vilka forum...?

Det finns ju hur mycket som helst på "nätet" när det gäller kommunikation och en hel massa forum.

Vilka forum brukar ni använda?

/Maria

Herveaux
0

Som tonåring drällde jag runt lite överallt och ingenstans.
Lunarstorm var nog favoritstället under tidigt 00-tal. När hundintresset tog över hamnade jag på Vovve men tröttnade efter ett par år och sökte mig till nya marker och hittade då Hundar iFokus och resten av iFokus-nätverket. 
Idag är jag bara aktiv på iFokus.

// Harley

[PeterTM]
0

Jag använder bara FB och iFokus. Sedan är jag aktiv på ett intresseforum för terrariedjur.

JMW
0

Endast iFokus och Instagram. På insta har jag bara mina barn och barnbarnet. FB har jag aldrig haft och kommer aldrig att ha.

[Leifsdotra]
0

FB, instagram och iFokus. Är mest aktiv på FB och då nästan bara i olika grupper som är inriktade på mina intresseområden. Till det tycker jag att FB är superbra!

Karmatarerskanise
0

iFokus och fb

Fransu
0

Jag hänger mest här faktiskt. Jag är även medlem på ett kattforum som var väldigt aktivt och trevligt förut, men väldigt många har lämnat det forumet så det är inte alls som förr där. Men jag kikar in där ibland.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
0

FB IFocus och sen har jag och några vänner ett litet egen plats på nätet där vi "träffas" och pratar med varandra,

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

Jag använder nästan bara iFokus.

Jag har Facebook och Instagram men det är sällan jag själv skriver något. Det blir mest gilla eller möjligtvis någon kommentar.

Jag är med i en dold grupp för patienter som har/haft med hjärntumörer. Där kan man ventilera en del. Ett tag var den gruppen jobbig för det kom in medlemmar som var oroliga för att de hade en tumör och ställde hur många frågor som helst trots att gruppen enbart är till för de som har diagnosen. Nu är reglerna ändrade och det har lugnat ner sig.

/Maria

[PeterTM]
0

Facebook är riktigt bra just när det gäller grupper med specialintressen, inget annat forum funkar lika bra för den biten och jag är med i många såna grupper där. Den stora nackdelen med FB är ju att man tvingas godkänna att allt man postar där sedan ägs av dem, men det går inte att göra något åt. Antingen acceptera eller inte lägga upp annat än text.

flocken
0

iFokus, Instagram. Har inte fb o kommer aldrig skaffa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
0

iFokus, Flashback och Kostdoktorns forum. Sen är jag även med på en del hemsidor/spel (exempelvis Howrse) som även har forum, men då är det främst spel-relaterat och inte självständiga forum liksom.

Har Facebook men skriver aldrig något där och är inte med i några intresse-grupper. Har inte Instagram eller liknande.

//Jessie

Tarotstollan
0

Endast iFokus.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Milkshake
0

Facebook, iFokus och instagram. Instagram använder jag dock inte som forum utan mest för att hålla mig uppdaterad.

Mooniq
0

Jag hänger på facebook, instagram och lite här o där på iFokus. Facebook har blivit en bred plattform med intressegrupper även där.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃