Godmorgon måndag 23 april
Godmorgon på er.
I natt har jag sovit hela natten utan uppehåll. Ingen katt har väckt mig och det kändes nästan konstigt nu på morgonen.
Himlen ser grå ut och det är bara 7 grader så vi får se vad det blir för väder.
/Maria
God morgon 🙂
Ser ut att bli ytterligare en solig dag, just nu 6 grader.
Morrn! Kyligt idag med endast 5 grader. Solen skiner just nu men det är lovat regn så idag blir jag inne.
Det var ganska kyligt när jag begav mig till jobbet,
Ser nu att himlen är alldeles svart åt väster så det lär nog börja regna snart.
/Maria
Himmel😃Nu är hela himlen så mörk ute att det nästa känns som kvällning.
/Maria
#4 Oj oj! Det gick fort! Här är lite mer moln nu.
God morgon 🙂
Idag är det en underbar dag . Jag är ledig och ska bara slappa , ta en promenad och njuta . Tyvärr är det inte strålande solsken men jag njuter ändå. 👍
HH 🙂
#4 Nu har det brakat loss ordentligt. Det åskar och blixtrar och himlen har öppnats sig i ett enormt skyfall. Det är alldeles mörkt i rummet så vi har fått tända.
/Maria
#7 Ojojojo, ,vad tråkigt . Skönt du är inne i alla fall.
Hoppas det lättar under dagen!! 🙂
HH 🙂
God morgon
Tankarna hos den familj som miste sin son igår.
Vi har inga direkta planer för dagen. Det har utlovats regn men än så länge skiner solen.
Ev blir det en tur till Solna.
Kattutan men stolt Plåtis ägare

God morgon!
Växlande molnighet och tolv grader, men framåt eftermiddagen får vi hit regnet lovar dom…
Dagens plan är ett besök hos frissan, det räcker! 😉
Nu försvann den sol vi hade. Det blev väldigt grått och mulet. Endast 10 grader ute.
Varit hos frissan och skalat av lite. Så skönt!
God förmiddag!
Här har det regnat på morgonen och förmiddagen.För närvarande uppehåll. Ingen åska vad jag har hört, bor ju några mil utanför Göteborg där det ska ha åskat ordentligt. Regnet var välkommet för oss idag eftersom vi gödslade igår.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Jag vägde mig igen här på jobbet och jag har hittills gått ner 8 kilo sedan början på året. Så himla skönt.
/Maria
Nu är jag hemma och solen sken på hemvägen. Jag läste precis i tidningen att i morse så var det 120 nedslag av blixten i Göteborgsområdet på ganska kort tid.
/Maria
Midda! Fm-passet är klart på jobbet. Idag mindre behagliga grader utomhus och kallt regn. Nu har jag tänt kaminen och tänker gå i baklås framför tvn en stund.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃