Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 402 ggr
Maria
1

Godmorgon söndag 8 april

Godmorgon på er.

Idag har vi det stilla i Göteborg men mulet och 7 plusgrader. Man får vara glad för det lilla🙂

Ha en fin söndag.

/Maria

Mooniq
0

Mårning. 4 plus och en molnig himmel i Munkedal.  Idag blir det Göteborg hela dagen och vi har planerat en rejäl promenad med lunch ute på stan nånstans. Hoppas solen skiner och att det blir en riktigt ljummen vårdag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
0

Godmorgon , 😀 Söndag och jag mår mycket bättre , Ska gå p jobba , 10.30-15 , inte så länge. 😀 Vi har öppet nästan varje dag , förutom på Måndagar , Men imorn har vi en beställning / 180 pers, ska ha möte , i omgångar som tur är . 😀 Så är det , idag ska jag ta det lugnt , känns konstigt att gå till jobbet , samtidigt skönt 😀 Sitter med en kopp kaffe och njuter av lugnet 😀☕️🌺

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

God morgon

Mår väl inte helt okej. Kände redan igår att jag var lite öm i kroppen.Men det får bli en Alvedon och sen möte inne i Uppsala.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

JMW
0

Morrn! Blev lite sovmorgon till åtta idag. Nu 2 grader men vi har haft frost nere på nästan -3. Lite disigt men solen är där och det är lovat upp till 19 grader idag. Vi får väl se.

worst
0

God morgon!

Solen skiner in på mej och det är 8 grader ute just nu!
I eftermiddag ska jag gå på bio, "Måste gitt", inte min typ av film men det är nyttigt med lite omväxling, så den ska jag se!

Fransu
0

God morgon!

Soligt och 7 grader. Blir en fin dag.

Långpromenad och jobba lite i grunden står på schemat idag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frukost I uterummet även idag. Det är skönt med utekänslan. Ute är det ca 4 grader och här, i knappt soldis, är det 19 grader.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

God förmiddag 🙂

Här har vi mulet och 6 plusgrader. Snön håller sig kvar på större delen av ytorna härikring. Bara en del bara fläckar i södersluttningarna. Igår kom i alla fall staren hit och det tycker jag är det allra främsta vårtecknet, tt staren sitter i björktoppen och "berättar"om sin Afrikaresa.

JMW
1

Här har snön försvunnit väldigt fort. Idag har vi 18 grader! Helt otroligt. På hundpromenaden så såg jag årets första sädesärla. Underbara lilla "Erland".

citytjejen
0

Vaknade och var pigg idag, till skillnad från igår då jag var otrolig seg. Vi har städat lägenheten och det är så härligt att det går att ha fönster och uteplats dörr öppna, och det är skönt och inte kallt 🙂

Om ett tag ska vi iväg och kolla på uterum och altaner och få inspiration då vår förening ska bygga nya sådana.

/Christina

flocken
0

En ute dag. +18 i skuggan. Städat i trädgården o börjat med mitt projekt att plantera i skottkärra. Mannen bara skakar på huvudet 😁 Varit ute o tränat. Börjat springa igen efter många , många år. Se vad kroppen säger. Sen jag blev sjuk har jag varit rädd att anstränga mig då jag alltid blivit liggandes. Placerade mig i solstolen o solade. En riktig härlig dag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering