Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 562 ggr
MonicaLagerquist
1

Fullmåne

Känner ni av fullmånen?

Stolt ägare till tre La permer

Huygens
0

Jag såg fullmånen mot lätt blå himmel innan det blev mera mörkt. :)

Tarotstollan
0

Känner inte av den men jag brukar titta på den med jämna mellanrum.🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Dioramabyggare
0

Ja. Varje fullmåneperiod får jag jättesvårt att sova. Jag kommer inte till ro förrän vid 3-4-tiden på morgonen, fyra dygn i rad, med all den inverkan det har på mitt humör.

flocken
0

Sover utkast under fullmåne. Alltid gjort

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
0

Jag känner oftast av den. Just nu verkar den vara extra stark. Vet att ikväll är den som starkast.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

Nej jag har aldrig känt av fullmånen.

Vacker är den att titta på däremot🙂

/Maria

Fransu
0

Inte ett dugg. Men det är vackert!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
0

Känner inget alls.

[PeterTM]
2

Nej det gör jag inte, jag tror att de allra flesta som har svårt att sova under fullmåne snarare lider av något psykosomatiskt än av något rent fysiskt.

Carmarino
0

Det är som starkast om knappt en timme (kl. 14.38) tydligen.

Mådde illa och frös igår kväll, så jag trodde jag skulle bli sjuk, men det blev inget. Känner mig dock lite hängig fortfarande. Om det sedan beror på månen eller något annat vet jag inte.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[[eskils_]]
0

Gillar att titta på fullmånen och sover gott de nätterna. 🙂

citytjejen
0

Känner inte av fullmånen alls, men det är fin att titta på 🙂Har svårt att tro att den skulle påverka sömnen. Förutom om man skulle ha månljus som lyser in i sovrummet förstås, då kan det nog blir lite svårt att somna 😃

/Christina

[Tuulikki]
0

Jag sover jämt dåligt men det blir alltid värre vid fullmåne

Scorpio97
0

Jag sover bättre vid fullmåne. Men det kan bero på att den lyser in i mitt sovrum och jag gillar inte att ha helt mörkt när jag sover :) I övrigt verkar jag inte märka av drn. Men den är ju väldigt vacker.

//Jessie

Huygens
0

Tydligen är det andra som tycker att månen var ovanlig. Här är en kille som var tvungen att kisa för fullmånen var så skarp. Han pratar ofta om Mandelaeffekten om man vill tro på den. (YT/Quantum of Conscience, 2018-03-31, 15 min)