Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 517 ggr
Maria
3

Godmorgon söndag 25 mars

Godmorgon på er.

Här har varit en lugn natt. Jag och lille barnbarnet har sovit i gästrummet i vår dubbelsäng där och han har bara vaknat en gång då han fick lite vatten. Så han har sovit bra och länge.

Nu har han ätit gröt.

Hoppas ni alla får en fin söndag.🙂

Här är grått och disigt och 2,3 grader plus.

/Maria

Fransu
0

God morgon!

Våffeldagen idag. Så vi ska äta våfflor till lunch. Vi äter bara våfflor en gång om året, just runt omkring våffeldagen. Det är så gott så vi säger varje gång att vi borde äta det oftare. Men det blir aldrig av.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
0

God morgon

Trevligt med små barnbarn på besök.

Vi har en hel drös med ungarmen inte ett enda barnbarn ännu.

Inga speciella planer för dagen.Ska väl ta rätt på disken efter gårdagskvälles middag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

JMW
0

Morrn! Grådisigt och nästan 4 grader. Natten har varit på plussidan vilket märks på tempen inne. Behöver inte tända spisen det första jag gör. 

Vad mysigt det låter Maria med lille barnbarnet.

Maria
0

Det är första gången som han sover här själv. Han har sovit här flera gånger innan men då har hans pappa varit med.

/Maria

worst
0

God morgon!

Solen sticker så där retfullt i ögonen just nu och det är 7 grader ute!
I eftermiddag ska jag gå på filmstudion och se "Den okända flickan".

Maria
0

#5 Då kanske man kan få en resumé sedan :-)

/Maria

worst
0

#6 Ja, om den är bra, annars skiter vi i det?   😉

Maria
0

Haha :-)

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! I Västerås där jag är på besök skiner solen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
1

God eftermiddag 🙂

Här är härligt väder, sol från klarblå himmel och 8-10 grader i skuggan beroende på var termometern sitter, vi har en på norra sidan och en på södra sidan (i skugga).

Dotra har kompisar hemma idag och jag har motionerat limousinen för att hämta upp dem vid bussen 1,5 km bort, det är ganska otrevligt att promenera på grusvägen nu när det är jättepölar med lervatten varvat med ismos. De har fixat våfflor dagen till ära och bjudit på.

worst
0

#6 Det var en film man fick genomlida! Mycket går att säga om franska filmer, men deckare klarar de inte av!!! Filmen var som ett enda långsamt mobilsamtal med enstaka avbrott… Fick lägsta betyg av mej!

Maria
1

#11 Tack. Då kanske jag avvaktar denna haha.

/Maria