Godmorgon tisdag 13 mars
Godmorgon på er denna grå tisdag med drygt två plusgrader,
Idag har jag en sådan där härlig dag med inga planer alls😃
/Maria
Godmorgon.
Godmorgon! Snön smälter här, långsamt går det. Igår när jag cyklade hem med det jag handlat tog det stopp i en snösamling. Cykeln välte långsamt och apelsinerna och annat ramlade iväg.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon
Det kan vara som så att idag är dagen då jag ska städa linneskåpet.
PLaskigt och grått ute,
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Morrn! Ingen dimma idag men ändå grått. Det regnar och är nästan 2 grader. När jag vaknade hörde jag droppandet från taket. Det har sjunkit ihop rejält nu. Vår väg är en enda mosig sörja nu.

God morgon!
Ett evigt strilande, hela natten, fortsätter nu på förmiddagen! Hoppas att det slutar innan jag ska gå till mitt "tisdagsjobb"!
God förmiddag 🙂
Här är det grått och mycket blåsigt, men termometern visar noll, så någon kraftig avsmältning är det inte. De utlovade plusgraderna lyser med sin frånvaro och på torsdag är det utlovat 10 minusgrader igen, än så är det långt till vår.
God förmiddag!
1 grad och molnigt.
Jag kände mig som ett trött vrak i morse, men fick höra på jobbet att jag såg pigg ut idag. Jag blev förvånad, men glad. Värre när jag ibland fått höra att jag ser trött och sliten ut men känt mig pigg. 😃
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God lunchdags!
Även här är det minusgrader, grått, blåsigt och snöar. Idag ska jag rensa avlopp, hur kul som helst. Men passar väl ihop med vädret. 😕