Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 627 ggr
Maria
1

Godmorgon måndag 12 mars

Godmorgon på er.

Ny vecka, nya tag.

Hos oss har vi 4,7 grader varmt. Det var ett tag sedan nu känns det som.

/Maria

Tarotstollan
0

Här regnar det lite och för tillfället + 2,6. Skönt att snöhögarna krymper!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[PeterTM]
0

God morgon 🙂

Här är grå himmel och nollgradigt. Slask har vi dock inte, fortfarande 40-50 cm snödjup, men det lär väl sjunka ihop så sakteliga om det vänder över till plusgrader.

[[Lovemyselff]]
0

Här är det 1° Mycket bra att det börjar bli plus

Soligajag1
0

Gomorron ! 

Grå himmel här med, , 1+ grad , , regnar med , , så det slaskigt . 

Är ledig idag ( Cafet är stängt på måndagar) ibland får vi jobba ändå, o m det är någon stor beställning .  Ska ha en slappar dag , gå till Biblioteket o kolla böcker , fika 🙂

HH 🙂

aggeelin
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Igår kväll kom 1dm snö på kort tid och nu regnar det. Hoppas att mycket av snön går bort nu. Lite trött idag efter sömnminus i helgen men snart dags för jobbet. Bilden visar billiga tulpaner från i fredags.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här är tulpanerna från förra fredagen!

JMW
1

Morrn! Här har vi nu 2 grader och otroligt dimmigt. Snötäcket sjunker så sakteliga ihop och det droppar från taken. Fortfarande för djup snö att gå i men det går nog fort nu.

Idag en sväng in till stan och det årliga tandläkarbesöket.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Det har kommit snö i natt men utlovats regn under dagen. Inte kul med tanke på att vi måste ut och åka bil.

Håll tummarna för mig nu. Från igår så ska jag se till att undvika allt eländigt vitt socker och annat onyttigt.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Soligajag1
1

#8 Då håller vi tummarna för dig idag !!! 

Lycka till !! 👍 

Det är inte lätt .  Jisses!!! Då kan du inte äta en sådan här god Kanel fläta 🙂

HH 🙂

MonicaLagerquist
0

Fikabröd var det mänga år sen jag åt.F

Kattutan men stolt Plåtis ägare

worst
1

God morgon!

Idag är det då rejäl dimma och 4 grader plus!
Idag ska jag ta det ganska lugnt, och så blir det bio till kvällen, "Lady Bird".

Fransu
1

God förmiddag!

Dimmigt utanför fönstret och 3 grader. Det töar på för fullt. Senare i veckan ska kylan komma tillbaka enligt väderprognoserna. Spännande och se hur halt det blir på vägarna då…

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
1

#12 Fortfarande minusgrader på nätterna i större delen av landet och på torsdag skulle vi få -10 igen.

aggeelin
0

#9 kanel är gott! :) flätan går att hoppa över. :)

aggeelin
0

#13. Nu är det 2 plus här och det är bara att hoppas att det hinner smälta /rinna undan tills det blir kallt igen. Det blir annars halt och knöligt att ta sig fram ute. Nu väntar jag på mera vår!

Maria
0

#8 Jag har slutat med sötsaker sedan några veckor tillbaks. Det märks redan på vågen.

/Maria

aggeelin
0

#18 det märks snabbt. Sen stannade vågen på lagom vikt -fortfarande inget godis - kaffebröd endast när jag måste och då pyttelite. Det blir en vana.