Godmorgon tisdag 6 mars
Godmorgon! Här är det ännu en snödag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon !
Samma här, det snöar . Jag har tagit ledigt idag , min pappa ligger på lasarettet så jag ska besöka honom, 🙂 sitter och umgås, håller honom i handen , och sällskap .
Hoppas han är något piggare idag .
HH 🙂

God morgon
Snö och öl dag.
Jag ska ut med hunden i snön och mannen ska brygga öl.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Morrn! Så mycket för att jag kände aningar av vår igår. Det ligger minst 10 cm nysnö på marken nu. Jag blir så trött… Nu måste jag skotta igen. Önskar jag kunde krypa undan någonstans och titta fram när detta är borta. Nu är det inte kul längre.
Godmorgon på er.
Vi har en massa snö. Det är minst två decimeter snö. Det är nollgradigt idag så vi får väl se vad som händer med snön.
/Maria

God morgon!
I natt när jag tittade ut så ösregnade det!!! Men sedan övergick det till snö och nu är det mest takdropp, plus 3 grader!
Dagens jobb är att lägga in data i excelblad åt min förening tre timmar i eftermiddag. Belöningen, en fikarast! 😃
God förmiddag!
Här har det också kommit en hel del snö. Småvägarna jag kör på blir allt smalare efter varje snöfall. Blir allt trängre då man får möte. Jag har fått backa mycket den sista tiden. Av någon anledning möter jag bilister som inte vet var backen sitter i bilen. För dom vägrar att backa trots att dom har kortare sträcka till närmaste lämpliga mötesplats. Nåja, jag har blivit ganska duktig på att backa i vinter. 😃
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
+10 & sol. En långpromenad hade inte varit fel. Men halkade på morgonen & föll raklång bakåt. svanskotan och min dåliga kota fick ta värsta smällen. Slog hela baksidan men absolut värst är svanskotan och min dåliga kota. Skulle bara hämta tidningen. Som tur var kom Dexter o hjälpte mig upp. Tränar honom att stå under tryck/ belastning.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God eftermiddag 🙂
Här snöar det och det är -1 grad.
#8 Det där måste väl vara temperaturen i solen. Någon sol finns inte här, bara en massa snö och 2 grader. Har skottat lite och snön är tung som fasen och vill fastna i skyffeln.
#11 nix. Mitt på dagen det +10 i skuggan
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#8. Det låter fruktansvärt ont!😮 Hur mår du nu? Har du varit hos läkaren?
Jag har själv slagit i svanskotan så jag vet hur fruktansvärt det är.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#13 jag mår skit. Släpar mig fram. Lyfta benen mer än några cm är en ren pina. Helt orkeslös. Äter värktabletter och skiftar vila & små promenader. Har avbokat de icke " ordinarie " dagishundarna.
…………………………………..
#14. Borde du inte gå till läkaren och få din svanskota röntgad?
När jag ramlade fick inte jag den hjälpen och jag misstänker att den smällen jag fick då, är anledningen till att jag har så ont i min korsrygg, nacke och även höften numera.
#15 Har det inte släppt till nästa vecka får jag ringa.
…………………………………..
#16. Har du möjlighet tycker jag du skall kolla det innan, du kan ju fått en spricka eller brutit den.