Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 618 ggr
[PeterTM]
2

God morgon onsdag 17 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon đŸ™‚

Snöyran som började vid middagstid igÄr har fortsatt hela natten och vi har fÄtt omkring dryga decimetern och frugan har varit ute och skottat uppfarten. Den Àr 1 minusgrad och snön yr fortfarande.

flocken
1

Godmorgon Idag 1.5 +. Snön som kom igĂ„r Ă€r idag bara vatten. SĂ„ trĂ„kigt. Ska bli kallare om nĂ„gra dagar sĂ€gs det. ÅterstĂ„r att se.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
0

Godmorgon 

Snöar hĂ€r med , , 1 + , mycket snö nu. Mysigt för barnen.  

FĂ„r se hur lĂ€nge snön blir kvar.  Ha en mysig dag alla! đŸ™‚

HH đŸ™‚

Mooniq
0

MĂ„rning. Strax över nollan ute och jag förvĂ€ntar mig takdropp idag oxĂ„. Det kom  lite över en dm snö igĂ„r morse, men redan vid lunch sĂ„ var det plusgrader och dropp, sĂ„ dĂ„ kan det fortsĂ€tta droppa tycker jag. Trivs superbra i den lilla stugan jag hyr och jag eldar i kaminen varje dag, det har blivit en ritual att tĂ€nda en liten brasa och ta en kopp kaffe o bara titta pĂ„ elden. Mysfaktorn Ă€r skyhög.  Det börjar klia lite i frösĂ€ttartarmen sĂ„ jag har börjat titta runt pĂ„ lite fröer, Ă€lskar LuktĂ€rter, speciellt dvĂ€rgluktĂ€rter som Ă€r enkla att ha i krukor, blir ca 20-30 cm höga och doftar ljuvligt.  

https://www.impecta.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

aggeelin
0

Godmorgon! Nu Àr det vackert grÄtt gryningsljus dÀrute. Det har kommit snö men nu Àr det milt. Kan inte snön fÄ ligga still ett tag nu?

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Maria
0

God förmiddag.

Jag har haft nÄgra jobbiga dagar med huvudvÀrk men det ska vÀl ge sig.

Vi har 2 plusgrad och snön ligger kvar sÄ katterna trippar försiktigt runt. Moritz hÄller sig lÀngs husvÀggen och staketet men Lakritz Àr lite modigare. Det Àr inga lÄnga stunder de Àr ute.

/Maria

worst
0

God morgon!

Idag Àr det en helt vanlig morgon en vanlig onsdag. Jag ska som vanligt gÄ vanliga Àrenden pÄ stan, en helt vanlig dag!

#5 Usch dÄ! Hoppas huvudvÀrken slÀpper snart!

Maria
1

#6 Tack, det Ă€r redan bĂ€ttre för annars kan jag inte sitta vid datorn alls😉

/Maria

Fransu
0

God förmiddag!

Idag kÀnner jag mig hÀngig. Nack- och huvudvÀrk. KÀnns som jag vÀger minst 700 kg och Àr vÀldigt trött. Hade seriösa problem att koncentrera mig pÄ jobbet. Vet inte vad detta beror pÄ. En dÄlig dag helt enkelt. FÄr se om jag orkar med skogspromenad idag, eller om det blir sÀngen.

#0 Vilken snygg skottning din fru gjort! SĂ„ jĂ€mnt och fint. Jag skottade lite igĂ„r, frĂ„n ytterdörren till grinden och det var inte alls sĂ„dĂ€r jĂ€mnt och snyggt som pĂ„ bilden. 😊

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
0

Ja hon gör ett snyggt jobb. VÄr pojke har skottat en gÄng till nu efter skolan. Jag vÄgar inte försöka lÀngre, har haft problem att skjuta pÄ sedan jag blev amputerad, men skottade emellanÄt Ätminstone med vanlig snöskyffel, frugan anvÀnder en sÄ kallad snöslÀde. Numera Àr det hjÀrtat jag Àr rÀdd om och ryggen sÀger ifrÄn direkt.

Maria
0

Jag Ă€r evigt tacksam över att snöskottning ingĂ„r i vĂ„r samfĂ€llighet😃

/Maria