Godmorgon fredag 12 januari
Tjoho, det är fredag😃
Godmorgon på er och hoppas ni alla får en härlig dag vad ni än hittar på.
Jag ska jobba och och får väl ta på mig ordentligt nu när det är precis noll grader. Då brukar det vara "äckligt" väder😉
/Maria
Godmorgon Varit uppe i 2 timmar. Rätt lugnt idag med bara 5 hundar. Blir en långpromenad & sen fortsätta med att klippa klor. Började igår & tog 4 hundar. Idag 3 st. Om jag orkar ska hunden badas. Luktar koskit 🙊
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon! Det känns som snö idag :) Idag är det avslutning för termin 6 på jobbet. Alltid en glädjens dag att vara med på om möjlighet finns. Den här gången hinner jag vara med och det är roligt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja det är fredag. TGIF!
Nollgradigt och faktiskt blött ute. All den vackra frosten har smält bort. Vem kunde gissa att vi är mitt i januari? Märklig vinter.

God förmiddag!
Ja, äntligen fredag! Har varit så trött dom senaste dagarna jag gått upp. Så det blir skönt att få sova lite längre i två dagar. Ska byta sängkläder också så blir det extra gott att sova. 🙂
Ha en fin fredag allihop!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God eftermiddag 🙂
Här har varit 1 minusgrad hela dagen och det har kommit lite snö, så nu är det vitt ute igen. Jag kom hem alldeles nyss efter en lång dag på dialys, gick upp 04.00 i morse, så jag får se hur sent jag orkar vara uppe. Vi ska i alla fall titta på På Spåret 🙂
Ja på spåret får man inte missa.
/Maria
#7 Jodå, det får man… 😃
#8 Inte om man som vi gillar frågesport 😃
På spåret är ju favoritprogrammet!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#9 Tror vi dryftat detta tidigare, jag gillar också frågesport men då ska jag ha möjlighet att svara. Det är alldeles för svårt för att vara roligt.
#11 Ja det är kanske inte jättekul att se själv och försöka hänga med, men jag och frugan kompletterar varandra bra och vi vinner ganska ofta över de tävlande lagen 🙂
#11 Jag håller med om att det är svårt. Jag hade inte haft en chans. Men dom gångerna jag faktiskt kan något blir jag glad. 😃
Jag/vi tycker också det är svårt men vissa gånger så lyckas vi riktigt bra och då blir man glad.
/Maria
Idag fick vi däng frugan och jag, vi fick bara ihop 31 poäng 😃
Ja det var svårt denna gången tyckte vi också.
Det var i alla fall rafflande spännande mellan lagens poäng.
/Maria
#15 31 poäng! Ni är riktigt duktiga! 🙂
Det var verkligen jämnt mellan lagen igår.
Ojo0j , , Ni är precis som min syster o hennes karl.
Självklart kollar vi på spåret syrran , säger hon .
-Nej tack , säger jag . Jag kan kolla på din Ipad så länge säger jag , eller lägga mitg i ett bad ( jag har inget badkar , sen jag flyttade)
Va duktiga ni är!! 🙂
HH 🙂