Roliga berusade människor
Från polisprogram som jag har sett på nätet.
Polisen pratar med en berusad man som gick iväg efter att har kört ner bilen i ett dike.
- Var det du som körde bilen? frågade polisen
- Nej, sade mannen.
- Men vittnen såg dig stiga ur bilen, sade polisen
- Men förstår du, sade mannen, när bilen fastnade i geggan slutade jag köra den.
😂
-
Polisen pratar med några berusade unga killar som satt i sin bil.
- Eftersom dessa ölburkar på marken liknar precis sådana som ni har i bilen vill jag att du går raka vägen från bilen o plockar upp dem.
- Nej jag ska inte gå raka vägen, sade killen
- Varför inte,frågade polisen
- Jag ska gå i sicksack så jag får lite motion, sade killen.
😂
Hhaaha det roligaste jag sätt är ner en berusad försöker drika ur alkoholmätaren👍Till och med polisen skrattade
#2 Ja det är någon rysk film (tror jag) som florerat på nätet. Den är jätterolig
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2, #3: denna, kanske?
#4 Den är helt underbar.😃 Polisens hjärtliga skratt säger allt.
/Maria
Hahaha den var bra!
Här kommer också en filmsnutt med två berusade. Egentligen är det ju väldigt sorgligt men man kan ju se det som avskräckande😃
/Maria
#8 Jag håller jag med dig också och jag tvekade innan jag länkade sista filmsnutten.😉
/Maria
Min mening , när jag lade upp tråden, var att skriva festliga saker som berusade människor har sagt. Jag skulle nog ha skrivit så i rubriken.
#10 Jag förstår det. Ibland så tar trådar man skapat alldeles egna vägar haha
/Maria
#10 Ja, det gör de!!! Som "Ett skepp kommer lastat" 😂
Svårt att hitta vad vad fulla folk har sagt!
Här ett klipp jag gillar visserligen inte full men extremt rolig och hans gulliga sätt är roligt
#13 Haha. Han var ju modig i alla fall.
/Maria
#13 Ni kanske råka på något när ni tittar på något program o då kan ni skriva det här.
Ja dom flesta säger ju det är inte mina byxor som det ligger knarck i😃