Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 606 ggr
Maria
1

Godmorgon lördag 30 december

Godmorgon på er.

Idag ska vi handla inför morgondagen. Det blir fisk av något slag och så ska vi försöka få tag på ostron men det brukar inte vara några problem på nyår.

Min bror bror och svägerska sover fortfarande men de är ju pensionärer och har fått andra vanor än vad vi har😉

Det är märkligt. Vi har hängt ihop alltid och umgåtts jämt och ständigt men nu bor vi långt ifrån varandra och min man och jag jobbar fortfarande så vi är på så olika platser i livet numera. Därför är det extraroligt att träffas så här.

/Maria

flocken
1

Godmorgon Ingen termometer här i stugan. Men frostigt ute så säkert någon minus. Strax frukost. Sen ut o gå i skogen. Lovat att göra chokladbollar med yngsta sonen & mannens kusins dotter. Den äldsta sonen är med kusinens äldsta dotter. Så barnen har delat upp sig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
0

Morrn! Väldans frostigt här också och runt -3. Solen på väg upp nu. Brasan i vedspis igång.

Få se vad jag hittar på idag. Ska nog knappa in och samla ihop årets bokföring och papper.

worst
0

God morgon!

Idag vaknade jag till en vacker solskensdag med massor av rimfrost, så vackert!
Idag blir jag hemskjutsad, och det ska bli skönt att komma hem igen även om jag trivts här dessa dagar…

[PeterTM]
1

God eftermiddag 🙂

Varning för kaos i affären idag, tokfullt av folk. Här är en plusgrad och halvklart, lite sol på förmiddagen. Plusgraden tar ingenting på isen, så jag kan fortfarande inte vara ute utan risk för liv och lem. Nu ska vi titta på Tour de Ski och sedan ska jag plocka in mina bilmodeller i det ombyggda skåpet.

JMW
0

Nu såg jag vad det står i rubriken. 😃😉

[PeterTM]
3

#5 "Å maj gad" som de säger på utrikiska 😃

JMW
0

#6 😂

aggeelin
0

Ååå ja! Varning för mycket folk i butiken! Helt galet mycket folk!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fransu
0

God kväll!

Idag var vi på Gekås. Vi tänkte att det kanske inte skulle vara så mycket folk så här efter jul och dagen innan nyårsafton. Och vi hade rätt. Lite folk i Gekås-mått mätt vill säga. 🙂 Men jag är alltid helt slut efter att ha varit där. Det tar verkligen på krafterna. Vi hittade det mesta vi hade planerat att köpa, så vi är nöjda.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
2

Till Gekås skulle det krävas pistolhot för att jag skulle åka/gå in 😃

aggeelin
0

#10 samma här! Skulle aldrig åka dit! Min bror och hans sambo skojar om att kidnappa mig och ta mig till vårt "jätteköpcenter" här i stan.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#10 #11 Då är vi tre haha

/Maria

JMW
0

#10 #11 #12 Nä vi är fyra!

flocken
0

Aldrig Gekås här oxå 👋 aldrig varit & kommer aldrig åka dit

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
0

#5 #6 Haha😃, jag har tydligen gjort det igen….med rubriken alltså. Jag har ändrat nu.

/Maria