Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 1064 ggr
Karmatarerskanise
1

Guldmynt

Hur många Guldmynt har ni samlat på er här inne?

Maria
0

23872😃

/Maria

Calcifer
0

Bara lite över 7000, men jag klickar väldigt sällan på knappen som random ger en Guldmynt. Annars skulle jag nog ha många fler.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Karmatarerskanise
0

Jag har 30080st. Synd man inte kan växla in dom 😂

Calcifer
0

#3 Om man kunde växla in dem i riktiga pengar skulle jag definitivt sett till att spara fler. xD

[Rhonda]
0

Jag har ingen aning, jag bryr mig inte om dem.

JMW
0

Jag har 3 732 stycken. Inte så många jämfört med er andra fast jag brukar sällan klicka på myntet. Ser ingen mening med att samla på dem.

Carmarino
0

Har 5362 stycken, och brukar ge bort "presenter" lite då och då. Så jag använder dem faktiskt. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Fransu
0

110 st.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
1

Jag hade nånstans runt 5000-6000 tidigare. Numera köper jag Insider till mig själv så fort jag kommer upp i 200 så att jag börjar från noll igen. Guldmynten kunde vara kul om det gick att ha dem till något. Vad ska man göra när man har flera tusen? Inget är dyrare än Insider för 200. Det borde gå att använda dem på fler sätt tycker jag. Just nu har jag 11 st.

Maria
0

Synd att man inte kan ge bort mynt.

/Maria

Karmatarerskanise
0

#9 Du har ju gratis Insider eftersom du är Medarbetare.

Jag skickar iväg Insider ibland. Att jag samlar beror bara på att jag inte kan låta bli att klicka om där finns ett mynt ;)

Maria
0

#11 Det är samma här. Dyker det upp ett mynt så klickar jag såklart🙂

/Maria

[PeterTM]
0

#11 Haha, ja det vet jag, men det går att bli av med mynten på det viset. Också jag har svårt att inte klicka på dem när jag ser dem, men det händer ändå rätt ofta att jag struntar i dem. När man öppnar en lång tråd och snabbscrollar, sveper man förbi området bland annonserna till höger där mynten dyker upp och då missas mynten.

Apropå Insider så står det en märklig mening uppe till höger under nicket "39 inlägg kvar till insider". Sist jag var in här stod det 48 inlägg till Insider. Vad tusan är det för underlig funktion?

Calcifer
0

Jag kan skicka små gåvor ibland, men oftast om det gäller Insider så har så många det ändå.

(#13 Så står det för mig med, men sen på min presentation står det även hur länge jag skulle ha Insider om jag inte hade det automatiskt som värd. Tror det är någonstans 2022 om jag skulle hoppa av som värd och medis nu som jag har Insider till.)

Karmatarerskanise
0

#13 Skriver man tillräckligt många inlägg som medlem får man Insider. Så den siffran räknar ner.

[[eskils_]]
0

Jag har 1677 st Guldmynt.

#15 Aha, då räcker det med att skriva för att få Insider? Då kan man ju sluta klicka på mynten.

[PeterTM]
0

#15 I så fall är den inte konsekvent, för den hoppar mellan olika siffror även om jag håller mig inne på LK. Någon gång har den varit nere på 1, men inget Insider har dykt upp för det, men det kanske är för att jag som Medarbetare på reptilerifokus inte behöver det. Å andra sidan kan man ju fundera på varför det står så om man redan har Insider?

Calcifer
0

#17 Jag gissar att det är för om du hoppar av som medis, och inte automatiskt har Insider, så står det hur länge du har det genom att ha skrivit inlägg etc. För som sagt, det står i höger hörn även för mig "x inlägg till insider" fast jag vet att jag har det för jag är värd och Medarbetare.

Karmatarerskanise
0

#17 Du ser inte att du får det när du redan har det.

Alla medlemmar på iFokus ser räknandet.

Fridaaaa
0

10611

Använder aldrig dem xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tarotstollan
0

Just nu 8493, brukar ge bort någon hälsning då och då. Jag klickar så fort jag ser ett mynt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Tuulikki]
0

2545 har jag🙂 Men jag tänkte skicka några hälsningar nu i jultider så då minskar det lite.

Jag tycker det är roligt att samla mynt. Jag har gett bort massor med Insider till medlemmar som velat ha. Särskilt förr då det inte var som nu, att vara aktiv belönas med insider🙂

[KatarinePierce]
1

Har 204 st 🙂 Bryr mig inte om dem.

Karmatarerskanise
0

Jag har 30323 st nu.

Maria
0

23960🙂

/Maria

Fransu
0

Vad är det för knapp man ska trycka på för att få Guldmynt? Jag hänger inte riktigt med (som vanligt).😃 Jag fick gå in på min medlemssida för att se hur många mynt jag hade.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
0

Det är ingen knapp, men ibland dyker det upp ett Guldmynt i högerspalten, bland reklamrutorna. Klickar man på myntet så "plockar man upp" det. Om du har några mynt så måste du ha gjort så någon gång. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[PeterTM]
0

#26 Guldmynt dyker upp emellanåt i högerlisten mellan annonserna och vill man ha dem så klickar man bara på myntet.

Maria
0

Har man många favoritsidor på iFokus så får man ibland skrolla ner för att se dem så därför kanske man inte alltid hittar.

/Maria

Fransu
0

Jo, jag har sett dom där mynten ibland. Men det är långt ifrån alltid jag har klickat på dom. För närvarande har jag 108 st mynt och jag har svårt att tror att jag skulle ha klickat så många gånger på mynten då dom dykt upp, att jag på det sättet skulle ha skramlat ihop till 108 st. Men är det enda sättet att få dom alltså?

Jag är imponerad av er som har femsiffriga mängder av Guldmynt! 🙂

Tarotstollan
0

#30. Nej, du kan få mynt om du svarar fort och först på ett nytt inlägg.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Har glömt det där. Hur ser jag hur många jag har?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#32 Du går in på din profil så står det på vänstersidan hur många du har.

/Maria

Karmatarerskanise
0

#32 inne i din profil till vänster.