Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 970 ggr
aggeelin
1

Vart tog den vägen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejdär! Jag skrev för en stund sen ett inlägg, på vanligt sätt som jag brukar göra - men nu är det borta? Jag kallade tråden någon i stil med "Hur gör man"? och jag bad om hjälp med att få veta hur jag ska kunna använda min gudlpengar. Jag vet att någon berättade det tidgare men då hade  jag inga guldpengar så jag minns därför inte vad jag ska göra.

Men vart tog den texten vägen?

Jag bifogade också en bild. Provar igen med bilden och att skicka den här trådenn få se vad som händer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Det har hänt mig någon gång också att en tråd jag gjort bara försvunnit. "Teknikens under"!

Guldpengarna användur de genom att "köpa" gåvor och skicka till andra medlemmar.

Gå in på "Mina inställningar" långt uppe på sidan, till höger. Där inne ser du en guldkista. Under den har du texten du sk klicka på för att se vad du kan köpa

aggeelin
1

Tack! för hjälpen! Jo, jag tänkte ge bort något men kom inte ihåg hur!

aggeelin
1

Ha ha, jag måste erkänna   Skäms att jag inte hittade något under "mina inställningar", jag är tacksam för en ny beskrivning så ska jag leta mer Flört

[GunillaF]
2

#3 Där uppe till höger, under meddelanden

Anders 50
2

Klicka på Mina inställningar. Då kommer du till din presentationssida.

Under rutan med dina uppgifter om vart du bor, född, m.m. har du tre tjocka svarta fält.

Under dem finns en sor gul peng och en öppen full kassakista.

Under dem är text som talar om hur många Guldmynt du har och två rader med blå text.

Håll markören bå blåa raden så det blir en hand, och klicka, så kommer du till shopen.

Där bestämmer du vad du vill ha och sen klickar du på köp och då kommer det upp en ny ruta där du skriver in namnet på den som ska få gåvan och du kan även skriva en hälsning.

Lycka till!

Förutsättningen är ju förstås att du har några Guldmynt!  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
1

Om du trycker där som står mina inställning längst upp till höger.

När du kommer in på dina inställningar så kanske du behöver skolla ner. På höger sida lite längre ner så ser du en kista.

Där står också hur många Guldmynt du har och länk som du kan trycka på, För att komma till guldmyntschoppen.

Annars så finns det nog en tråd inne på support om hur man kan se guldpengarna.
Lycka till AggeKyss

Cristine
0

SkrattandeCool Undrar om hon hittar*fniss*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#7       Kanske glömt att klicka på dem så de sparas?  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Ja så kan de vara också.. kanske har glömt  att trycka spara den, Då syns ju inte kistan på sidan om där inte är guldpengar

[GunillaF]
0

1.

[GunillaF]
0

2.

[Sisa]
0

Hoppas Du lyckas nu, agge!  Skrattande

Jag har massor av Guldmynt, men det var längesedan jag såg till någon medalj!  Obestämd

aggeelin
0

Tack för all hjälp!!! Jag är nyss hemkommen från min bror så nu ska jag fixa det här Glad (imorgon, nu är det snart sovdags)

2Sirius
0

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

aggeelin
0

Det var ju en riktigt fin julbild det där! Snart, dagen före julafton läs granen här