Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 375 ggr
Maria
0

Årets julvärdar

Det har ju varit en del diskussioner om årets julvärdar i SVT Erik Haag och Lotta Lundgren.

Bryr ni er om vem som är värd? Tycker ni det är ett viktigt program/uppdrag?

/Maria

Herveaux
0

Jag tittar mer och mer sällan så, näe, jag tar inte valet av julvärdar så gravallvarligt som en del andra verkar göra.

Jag tycker Erik och Lotta är rätt så underhållande, så i år kommer jag nog titta.

// Harley

JMW
0

Jag brukar nog inte titta på teve speciellt mycket på julafton så egentligen spelar det inte någon roll vem som sitter där och tänder ljuset. 

Fast nog är det så att valet av julvärdar får mig inte ett dugg intresserad. Då håller jag mig i så fall till TV4 där Mandelmanns finns.

Fridaaaa
0

Tittar sällan sedan de började med olika varje år. Tycker sällan det är några bra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

papa-bear
1

titta på tv i december är som att bli indoktrinerad av julstämning, julfilm efter julfilm som blivit "tradition" att visas under månaden, åsså ernst, hualigen.

Maria
0

#4 Fast julvärd på TV är väl endast programmet på själva julafton eller jag kanske har fel? Jag har aldrig sett på TV på julafton mer än Kalle Anka och även det var länge sedan nu.

/Maria

Carmarino
1

Den enda gång jag såg något av julvärden var minuten innan Kalle Anka och hans vänner började. Numera är det sällan jag tittar på Kalle, så de senaste åren har jag inte sett någon av julvärdarna.

Tycker förvisso att programmen Lotta och Erik gjort är intressanta, men ibland kan de bli lite "för mycket"; lite för ironiska kanske.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Maria
0

I år kanske det blir första gången för mig att titta på TV på julafton.😉 Vi har ju fått barnbarn så vi kommer att fira en stund på förmiddagen och min man jobbar julaftonskväll så jag kommer att vara hemma ensam är planerna hittills.

/Maria

[PeterTM]
0

Julvärden på SVT har ingen betydelse för mig och jag har svårt att begripa att det alltid ska vara en hoper som upprörs.