Godmorgon måndag 27 november
Godmorgon på er.
"Ånyo en dag av lättja och välbehag"😃
Min man hade en arbetskamrat som alltid sa de orden på morgonen.
VI har fyra grader här hos oss och det har regnat inatt men är uppehåll nu. Min man har haft en "uppesittarnatt" Han har sådana nätter emellanåt då han inte kan sova. Denna gången var det i alla fall inte min snarkning som störde.😉
Hoppas ni får en bra måndag.
/Maria
God morgon 🙂
Det regnar, usch och tvi, svart, blött och skitigt. Jag önskar det föll som snö istället, ingen blöta, ljust och rent. Nu ska jag strax till dialys. Ha en bra dag 👍
Morrn! Det börjar ljusna nu. Dryga 4 grader och fuktigt i luften.
Nu påbörjar jag den första av mina sista fem veckor. Slutar med mitt brödjobb till årsskiftet. Efter det så blir jag hemma.
godmorgon! Här är det tre grader plus och just idag är det bra. Jag har några stora blomkrukor som jag inte hunnit tömma på jord. Det ska jag göra när jag kommer från jobbet idag. Sen önskar jag som Peter att det blir riktig vinter och att det håller sig så. Detta hattande mellan snö och slask är inte roligt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Vaknade 10 min innan min sambos väckarklocka ringde, var ingen idé att lägga sig igen, så nu väntar jag på att hungern ska infinna sig så blir det rester av sconesen jag bakade igår morse till frukost.
Blir en shoppingtur med en vän idag, och ska spana efter en ny servisserie jag fallit för. Iittala Taika röd. Den röda är tydligen säsongsvara och jag vill så gärna ha åtminstone en mugg, en tallrik eller en skål. Annars blir det dyrt!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

God morgon!
Efter en bråkig natt, så vaknar jag till regnet jag väntade på igår…
Idag ska jag hämta ut ett paket med te efter min impulsbeställning efter tråden "Kaffe eller te?". Sedan ska jag brygga och brygga igen! 👍
Ett ord på vägen?
"Ont blir gott när värre kommer!"
Idag jobbar jag hemifrån då jag behöver jobba ostört med ett par saker. Sitter i sängen med datorn i knät och har morgonrock på mig 🙂
Ikväll jag ut och äta med min bästa kompis som fyller år!
/Christina
God middag!
3 grader och ösregn för en stund sedan. Just nu uppehåll. Hoppas uppehållet håller i sig så jag och pudeln slipper bli genomblöta på långpromenaden.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Mina morfinplåster har tagit slut och på apoteket på Sahlgrenska fanns inga. Har nu ringt apoteket här hemma men det var också slut och ytterligare ett apotek på Frölunda torg. Till slut har jag hittat ett som hade tre paket kvar.
Det är ju hopplöst det här med olika apoteksbolag som inte kan se varandras sortiment utan man får söka separat så att säga.
/Maria