Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 310 ggr
Maria
1

God morgon söndag 5 november

Godmorgon på er från ett Göteborg i hällregn med hela 10 grader ute.

Min bror och svägerska är på besök och alla ligger och sover än så länge.

/Maria

flocken
1

Godmorgon från en blåsig ö. 5 åringen väckte mig vid 6 och ville mysa. Vi ska hem i eftermiddag . Sen tar det några veckor innan vi är tillbaka. Ska över o julfixa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
0

Gomorron ! 

Lika trist o grått här i Västerås, 8 + ändock . 

Kanske tar en promenix, blir piggare av det . 🙂 

+ en städ-och tvättdag ! 🙂

HH 🙂

JMW
1

Morrn! Gråväder här också med 8 grader. Jag känner mig lite seg idag. Blev mycket körsång igår och var inte hemma förrän vid halvåtta. Då åt vi ostbricka. 😛

aggeelin
0

Godmorgon Här är det riktigt november väder. Men det är enligt förväntan, solen har varit framme flera gånger i november - det är härligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
0

God morgon!

Grått och disigt och 13 grader.

Jag hoppas att dagens höjdpunkt blir bio med Aki Kaurismäkis "Ljus i natten", jag brukar gilla hans filmer!

Carrosh
1

God morgon! Eller middag är det nog snart…

Sovit som en stock och sov ända fram till halv 10 idag! Behövde nog en del sömn efter en lång vecka med på tok för lite sömn.

Nu har jag precis ätit frukost och till eftermiddagen ska vi iväg till vänner och kika på bebissaker. Barnvagn, kläder osv. Det är många ikring som har massor de vill lämpa över på oss! Helt fantastiskt, faktiskt! 😍

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[PeterTM]
0

God förmiddag 🙂

Här är riktigt grått och mörkt inomhus, 8 grader ute och små vattendroppar i luften. Det började komma dugg redan vid 15-tiden igår och sedan gick det över i regn under kvällen och natten. Jag hann i alla fall slipa till ett skaft igår, idag går det inte att ta ut elektriska maskiner.

Mooniq
1

Midda! en regning morgon men nu bara lite moln kvar - snart dags att gå till jobbet. har varit o tittat på en liten stuga och jag hoppas att hyresvärden väljer mig som hyresgäst. Stugan var liten men trevlig och smart planerad med ett modernt kök. Lite ute på landet men ändå nära till centrum och jobbet.  Granntomten såg dessvärre trist ut - som en bilskrot men jag får väl plantera en häck åt det hållet om jag blir vald ☀️ jag frågade om de grejade där sent men hyresvärden sa att han känner ägaren och där är tyst, mest bara samlarmani….  Håll tummarna! 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃