Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 421 ggr
Maria
0

Godmorgon tisdag 19 september

Godmorgon på er.

Det regnar hos oss och är 13 grader. Det är ett stilla regn i alla fall och jag ska inte göra något idag mer än att slappa😃

/Maria

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här ärr det tio grader och mulet. Hoppas att regnet kan hålla sig borta. Det är dags för varmare kläder nu snart. Jag har tagit fram sen lång jacka utan foder och snart är det dags för något bättre. Hösten är nog här på riktigt nu.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#1 Fina blommor🙂

Jag har aldrig lyckats få de att överleva hos mig. Jag har för mig att de ska stå svalt. Jag kommer inte ens ihåg namnet🤫

/Maria

aggeelin
0

#2 en Cyklamen är det. Ibland får jag dem att överleva men de vill ha vatten, lagom med vatten. En gång fick jag en att blomma i ett halvår men jag vet inte hur jag gjorde.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
0

God förmiddag 🙂

Här är mulet och 11 grader. Idag ska jag till protesverkstan igen, nya och hårdare fötter ska provas för att se om det hjälper.

Maria
0

#3 Cyklamen var det ja…

/Maria

JMW
0

Verkar vara ett lock över Sverige. Grått och murrigt här också och 12 grader.

[[eskils_]]
0

Här i stockholmstrakten skiner solen. 😃 Fast marken är fortfarande blöt efter morgonens regn.

Maria
0

Här regnar fortfarande utan uppehåll. Det har snarare ökat i styrka. Jag var tvungen att kolla så att gräset verkligen "svalde" allt.

/Maria