Godmorgon måndag 28 augusti
Godmorgon på er.
Brrr. Här är bara 11 grader ute.
Jag börjar jobba idag och det är alltid skönt när det blir vardag igen trots att det är härligt att ha semester😉
/Maria
God morgon 🙂
Första frosten här i morse, nu är det 2 plusgrader. jag har valt långbyxor för första gången sedan sista veckan i maj, kändes lite svalt med shorts i 2+ 😃
Morrn!
Ja nu är det kyliga mornar, men frost! Huvva. Ser att tempen varit nere på 4 grader och nu är den uppe i 8. Fuktigt och blött ute. Solen uppe så det är en fantastiskt fin morgon.
Godmorgon! Oj är det så kallt! Då kanske det är dags att jag tar in mina orkideer snart. Enligt prognosen skulle det vara 6 som minst på natten.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Dagens utsikt :)
#5 Åh jag kan känna doften.
/Maria
#5 Är det där Parga? Väldigt likt annars :)
Vad vackert det är i Parga!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
I Parga har jag aldrig varit men blir riktigt sugen nu😉
/Maria
Parga är så mysigt! Praktiskt! Nära till allt. Havet, maten och den lilla staden. Kan starkt rekommenderas.
Utsikt!
Och bilden …
Vill inte med
Varför är det såhär!Nu ska jag ta dagens sista bad
Mycket bad blir det….
Simma lugnt Agge.🙂
Nu har du slagit rekord i dubbletter av inlägg. Jag plockade bort 20 stycken tror jag😃
Vi får skylla på avståndet i etern….
/Maria
Tack! Simmar gör jag mycket men blir ledsen när inte bilderna kommer med.
#42 Visst är det konstigt med bilder. Jag brukar också ha problem ungefär varannan var tredje gång.
/Maria