Godmorgon lördag 26 augusti
Godmorgon på er från ett grått Göteborg.
Min man kom hem från Köpenhamn igår kväll och nu känns allt som vanligt igen förutom att han sover fortfarande. Han brukar gå upp före mig.
Vi har 15 grader här hos oss och jag hoppas vi slipper regn idag i alla fall.
/Maria
Godmorgon. Din man kom hem o min åkte igår och tog med sig barnen. Ensam till söndag. Jobbar i helgen o hundarna började väcka mig efter 05…
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 😉
Jag blir ensam nästa helg igen då han ska fiska kräftor med min bror och svägerska bland annat.
/Maria
God morgon! Grått här också och fjuttiga 11 grader.
Jag är ensam hela dagen idag. Maken åkte tidigt iväg för att kolla på nåt rally. Jag har syjobb som täcker in hela dagen så det passar bra.
Så fina dina katter är. Vilka kontraster😉
/Maria
Nu har vi veckohandlat och till min mans fasa så blir det inga "potäter" denna helgen utan två risrätter.😃
Idag ska vi äta hemmagjord "kinamat". Strimlad biff med bambuskott.
Imorgon blir det en gryta på ryggbiff, svartkål och kokosmjöl bland annat men då tar vi vanligt Uncle Bens till😉
/Maria
God förmiddag 🙂
Här är soligt och 13-14 grader. Månskensbonden söder om oss håller på att slå av ogräset på sina åkrar, han har inte odlat något på säkert tio år, så vad detta ryck handlar om är svårt att begripa.
Vi får besök idag, frugans kusin dyker upp. Det är konsert på Skogsvallen i Östervåla i kväll, Stiftelsen spelar och kusinen är ett riktigt fan, kuskar land och rike runt för att gå på deras konserter. Sånt förstår inte jag, jag kan tänka mig att gå på en konsert med något band jag gillar, men inte en till, det blir ju bara repris på repris på repris. Hur kul är det?