Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 690 ggr
Maria
1

Godmorgon lördag 19 augusti

Godmorgon på er denna lördag. Hoppas ni får en härlig dag.

Jag är ganska planlös idag. I morgon däremot ska vi på kalas.

/Maria

flocken
1

Godmorgon. Varför sover man länge när man har en tid o passa. Som igår.. Idag inget att passa o vaknade halv 6. Kalas för stora sonen o mannen i em.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1

#1 Haha, ja det är en gåta😃 

Jag använder alltid väckarklockan för säkerhets skull.

/Maria

flocken
0

#2 skulle hämta en hund för promenad vid 8.45 igår. Ingen panik tänkte jag. Vaknade 7.30. Lätt panik. Avskyr stress . Värken är lite bättre idag. Men får vila på dagen så jag orkar med gästerna ikväll

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
0

God morgon! Jag blev ganska bestört när jag gick ut med Elsa nu på morgonen. I regnmätaren såg jag 27 mm! Har alltså kommit under natten och jag har inte hört något. Vi fick 15 mm tidigare i veckan så nu har det kommit ordentligt för växtligheten. Nu kommer nog gräsmattorna att börja växa vilket de inte gjort speciellt mycket tidigare under sommaren.

Mooniq
0

Mårning. Under natten har det varit attackregn och åskdunder. Nu är det mulet men uppsprickande - vädergudarna lovar attackväder hela helgen. Har degat bort hela morgonen, hängt framför datorn och knappat lite överallt. Dags att ta tag i dagen, tror jag bestämt. skönt med ledig helg ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt har det vräkt ner regn. Vet inte hur mycket men det lät som om hela himlen var öppen. Vi har haft frukostgäster och nu ska vi ta en lunch på stan.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Här har ösregnat hela natten och fram till ungefär 13.30, men nu skiner solen och jag har varit ute i det blöta gräset och grejat lite. Tittade på regnmätaren, de lovade 17 mm under lördagsdygnet, nästan rätt, vi har fått 15 mm.

Vaknade efter att ha sovit för länge, hade så lågt blodtryck efter dialysen igår kväll att jag inte orkade ens sitta upp, så det vara bara att gå och lägga sig tidigt, före 9 igår kväll. Vaknade med mycket ont i benstumparna, men inte fantomsmärta, en annan ilande värk, svårt att belasta då. Tog en vanlig Ipren och det verkar ha funkat, för nu kan jag gå igen 👍