Godmorgon tisdag 11 juli
Godmorgon på er från ett Göteborg med blå himmel med "sommarmoln" och det är 20 grader ute.
Jag ska inte göra något idag.😃
/Maria
Godmorgon!
I dag ska jag cykla till traktens café och fira min födelsedag med en riktigt smarrig bakelse. Alldeles för mig själv! 🌺
#1 Åh stort GRATTIS till dig🌺
/Maria
God morgon och grattis till strutter!
30 grader Maria!? Här är det grått, det regnar och är 12 grader. Snacka om skillnad.
#3 Haha, nej det var ett skrivfel. Ett önsketänkande kanske. 20 grader ska det vara😃
Jag ska ändra…
/Maria
Godmorgon 🙂
Här är det 11 grader och det regnar . Faktiskt skönt efter gårdagens värme , ,
#4 Njut av solsken och avkoppling Maria .
#1 Hurra Hurra för strutter idag !! 🎂🌺🎁
Det blir en städdag för mig , ,
HH 🙂
God förmiddag 🙂
Här regnar det, trots att SHMI skriver "0 mm regn i regionen", runt 12-13 grader. Jag ska till tandläkaren idag, 2 år sedan sist, de kallar inte ofta och ny tandläkare, så taggarna ligger beredda precis under hudytan, för jag vet hur det kommer att låta …
En nästan vit sarv som vi mötte på strax söder om Porjus i Lappland på väg hemåt i lördags.
#7 Tandläkaren är inte min bästa 'vän' 😏 Önskar dig Lycka till!! 😀❤️ Wow!! Vilken häftig Sarv du träffade på , 👍 Fast jag själv stått på Jokkmokks marknad för många år sen , Inte har jag sett en sån , Ha en fin dag !! 😀🌹
HH 🙂
Vi fick också regn i morse fast inte, bra ändå då vi vattnade grönsakerna och nyplanterade buskar igårkväll. Men nu är det 18 grader och molnen börjar dra bort 🙂
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
Nu kom regnet😉
/Maria
Hejsan i kvällningen !
Städdagen försvann , tog cykeln ner till stan, , träffade en kill kompis o mamma hans, handlade på Torget , frukt & Grönt . 🙂
Sedan landade vi på O´Learys , käkade Fish & Chips med en Iskall Öl till !!
Cyklade hem . satt mig på balkongen med kaffet o boken.
En underbar dag hardet vart. . 🙂
HH 🙂
#11 Det låter mycket trevligare än att städa😃
Fish & Chips som är så gott.
/Maria
Tandstatus UA, men dyrt ändå, 960 spänn! Katterna har fått kattförkylning på hotellet, nyser titt som tätt, Caesar mest. Väntat tre veckor på en modell jag köpt via auktion på Tradera, så jag kontaktade säljaren idag.
Han gick till inlämningsstället och det visade sig att sommarvikarien lagt paketet på "inkommande gods", men, men, det fanns i alla fall där. Bättre sent än aldrig kan man säga om det 😃
Hade planer på att gå ut idag på en promenad men kompisen ringde och mådde inte bra, så då struntade jag i promenaden också. Får se om det blir något i morgon eller om jag skall gå själv, det hänger nog mest på vädret skulle jag tro.
Det har varit soligt men inte så varmt idag och nu mot kvällen verkar det mulna på lite.
Det är tråkigt när det inte finns något särskilt att göra mer än det vanliga som jag alltid gör.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#2 #3 #5
Tack så mycket för gratulationerna! Det blev en chokladboll med tutti-frutti-strössel. Underbart god!