Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 431 ggr
Maria
0

Godmorgon fredag 2 juni

Tjohooo…idag är det fredag😃

Det blåser hos oss och är lite molnigt med 12 grader.

Hoppas ni får en fin fredag.

/Maria

[PeterTM]
0

God morgon 🙂

Här är soligt och 4 grader. Jag får väl instämma lite lamt i tjoho det är fredag, ingen dialys imorgon, blev tvungen att avsäga mig när annat viktigt dök upp.

Maria
0

#1 Hoppas helgen går bra ändå utan analys.

/Maria

Maria
0

Nu är jag på jobbet och på vägen så kom det ett lätt regn. Vi får se vad denna dagen har för överraskningar.

/Maria

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! En lite kylig men solig morgon. Jag sitter här och ser på växtkraften hos tomaterna. Årets plantor är ovanligt tidiga med att redan ha många kart och många blomställningar. Märkligt då det varit kallt och mulet många dagar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
0

God morgon! Kallt här. Mulet men inte speciellt blåsigt, nu 11 grader men det har varit nere på 6. Blir nog en innedag idag. Kanske. Jag har lite mer att trimma med min nyinköpta grästrimmer. Kom en bra bit på vägen igår.

[PeterTM]
0

#2 Analys? 😃

Jodå, det går säkert bra, men jag måste försöka vara extra försiktig med både vätska och proteinintaget.

Maria
0

#6 Haha, jag ser det nu. Jag kan inte skylla på mobilens ordval för vid den tiden satt jag vid datorn hemma😃

/Maria

Maria
0

Min man är  sällan sjuk men idag har han t.om gått hem från jobbet. Han har ont i kroppen och frossa men är varm som en bastu så nu har han gått och lagt sig.

Det blir en lugn fredagkväll med katterna😉

/Maria