Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 550 ggr
Maria
0

Godmorgon lördag 27 maj

Godmorgon på er från ett Göteborg med strålande sol.🙂

Det kommer att bli en fin varm sommardag.

/Maria

Fransu
0

Godmorgon!

Vi ska ge oss ut på en långpromenad i skogen innan det blir för varmt.

Hoppas alla får en fin dag. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
0

God morgon!! Vilken underbar morgon. 20 grader redan så det blir nog en varm dag idag. Suttit ute med mitt morgonkaffe. Livskvalitet!

Maria
0

Nu har vi veckohandlat och det är skönt när det blir gjort.🙂

Idag blir det grillad kyckling med sallad och kesoröra och imorgon får det bli pastasallad.

Jag tycker det är gott att äta "lättare" mat i värmen.

Moritz har fått sin leverpastej från delikatessdisken,😉

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Ja idag blir det fint! Jag har en massa aset göra i trädgård och uterummet. Samtidigt ser det ut som skrutt inne i huset. Det händer ofta så här. Har du också upplevt det?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Jag känner igen det där. När man väl får snyggat till på ett ställe så finns det alltid ställen kvar…

/Maria

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi bor nära stan men nästan ute på landet också. Nu har det öppnat en trevlig hamnkrog ca 1km ifrån oss. Igår kväll var vi där för första gången. Åk vägen på fotot så kommer du till hamnen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Det låter mysigt.

/Maria

Carrosh
0

God förmiddag!

Riktigt trött idag, då jag jobbade och hade svårt att sova i natt pga Fastingen (marknad i Kristinehamn) med tillhörande cruising.

Men jag fick skjuts hem till stan i morse av en kompis, så kom hem lite tidigare och så hann jag ta några zoner jag inte tagit innan (Turf). Nu blir det avkoppling större delen av dagen och återhämta mig inför morgondagens arbetspass.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
0

#8 Vad är Turf för något?

/Maria

Carrosh
0

#9 Det är ungefär som "fånga flaggan", man går runt och erövrar zoner. 🙂

\m/

Maria
0

Jag vet inte vad "fånga flaggan" är heller😃 Är det något man gör utomhus?

/Maria

JMW
1

#11 Ha ha jag är som du Maria. Vet varken vad Turf eller "fånga flaggan" är.

Carrosh
0

#11 Här är en länk till beskrivning av Fånga flaggan: http://www.kalasdags.se/artiklar/lekar/capture-the-flag-fanga-flaggan.htm

Och här är en länk till Turf: https://turfgame.com/

Lättare att gå in där, lite för trött för att skriva en längre förklaring idag 😂

\m/

Maria
0

#13 Aha, tack så mycket🙂

/Maria