God morgon lördag 6 maj
God morgon đ
Solig och klar morgon idag ocksÄ, men lite kyligt. VÄra björkar Àr sÄ sakteliga pÄ gÄng att spricka nu. Jag ska strax ivÀg till dialysen, snart Àr det slut med lördagspassen för mig, nÀr semestertiderna slÄr in kommer det att bli skralt med personal och ytrymme finns inte för mina extrapass.
Godmorgon.
Hoppas det gÄr bra för dig under sommartiden med dialysen.
Vilka fina blĂ„a ögon lille katten har.đ
/Maria
Idag blir det ingen veckohandling nu pÄ morgonen för min man jobbar men jag gissar att kan kommer runt 14-tiden sÄ vi fÄr ta det dÄ.
/Maria
Idag ska jag Äka pÄ en liten, liten överraskningsresa med en kompis. Vi ska Äka till Tant Grön som Àr en kombination mellan trÀdgÄrdshandel, café och prylstÀlle. Det finns ocksÄ god lunch. Ett riktigt mysigt stÀlle. Jag hoppas hitta en tomatplanta som heter Orange queen. En fantastiskt god bifftomat.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#4 Ă h vad det lĂ„ter mysigt.đ
/Maria
Gomorron denna mulna Lördag hĂ€r, , det ser ut att bli fullt med moln pĂ„ himlen idag, trots det stĂ„r det 16 + pĂ„ termometern , , konstigt . đ€Ș
Idag blir det poesi och bok lÀsning, , lite stÀdande pÄ eftermiddan.
Hade en sĂ„ mysig dag med en goÂŽvĂ€n som fixat sin trĂ€dgĂ„rd med denna mysiga hammock. Ănskar er alla en skön Lördag!! Kram đâïž

HH đ
#6 SĂ„ gott han har det i grĂ€setđ
#8 HĂ€rlig hammock đ
/Maria
#9 Tackar Maria đ
HH đ
#9 Jo, hon gillar att ligga i solen. KnÀppis.