Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 442 ggr
[PeterTM]
3

God morgon lördag 6 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon đŸ™‚

Solig och klar morgon idag ocksÄ, men lite kyligt. VÄra björkar Àr sÄ sakteliga pÄ gÄng att spricka nu. Jag ska strax ivÀg till dialysen, snart Àr det slut med lördagspassen för mig, nÀr semestertiderna slÄr in kommer det att bli skralt med personal och ytrymme finns inte för mina extrapass.

Maria
2

Godmorgon. 

Hoppas det gÄr bra för dig under sommartiden med dialysen.

Vilka fina blĂ„a ögon lille katten har.🙂

/Maria

Maria
1

Idag blir det ingen veckohandling nu pÄ morgonen för min man jobbar men jag gissar att kan kommer runt 14-tiden sÄ vi fÄr ta det dÄ.

/Maria

aggeelin
1

Godmorgon! Frukost pÄ gÄng!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

aggeelin
1

Idag ska jag Äka pÄ en liten, liten överraskningsresa med en kompis. Vi ska Äka till Tant Grön som Àr en kombination mellan trÀdgÄrdshandel, café och prylstÀlle. Det finns ocksÄ god lunch. Ett riktigt mysigt stÀlle. Jag hoppas hitta en tomatplanta som heter Orange queen. En fantastiskt god bifftomat.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Maria
0

#4 Åh vad det lĂ„ter mysigt.🙂

/Maria

JMW
1

God morgon! En underbar morgon! Blir utejobb idag med.

JMW
0
Soligajag1
0

Gomorron denna mulna Lördag hĂ€r, , det ser ut att bli fullt med moln pĂ„ himlen idag, trots det stĂ„r det 16 + pĂ„ termometern , , konstigt . đŸ€Ș 

Idag blir det poesi och bok lĂ€sning, , lite stĂ€dande pĂ„ eftermiddan. 

Hade en sĂ„ mysig dag med en goÂŽvĂ€n som fixat sin trĂ€dgĂ„rd med denna mysiga hammock.  Ă–nskar er alla en skön Lördag!! Kram đŸ™‚☀

HH đŸ™‚

Maria
1

#6 SĂ„ gott han har det i grĂ€set🙂

#8 HĂ€rlig hammock đŸ™‚

/Maria

Soligajag1
0

#9  Tackar  Maria đŸ™‚

HH đŸ™‚

JMW
0

#9 Jo, hon gillar att ligga i solen. KnÀppis.