Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 375 ggr
Maria
1

Godmiddag måndag 17 april

Såg att vi missat morgontråden😉

Idag har vi varit en sväng hos sonen som fyller år och så har vi varit på Göteborg Orienthus och handlat. Alltid roligt att kolla på allt man inte vet vad det är😃

/Maria

aggeelin
0

Godmiddag! Vi har landat och sitter nu i bilen hem. Har just passerat en snöstorm …

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Haha välkommen till verkligheten här hemma.

/Maria

aggeelin
0

Snöstorm inte så kul nu med sommardäck

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
0

God aftonkvist 🙂

Här har varit alla väder idag, soligt, regnigt och snöstorm. Mest kom det nog inne i Uppsala, där var det vitt när jag åkte hem från dialysen. Här hemma har det smält bort. I morse var det 9 minusgrader, nu är det soligt och temperaturen har orkat ända upp till 2,7 plusgrader 😃

JMW
0

Gokväll! Ja jäklar vilket väder. I fredags hade vi fått flera cm snö och jag åkte hemifrån halvsex på morgonen. Sommardäck på men det var absolut ingen fara. Vägarna är ju så varma nu så det lägger sig aldrig. Vi har också haft kallt. Två mornar nu med -8 grader. Dagstemperaturer runt 3 grader. Penséerna har klarat det fint förvånansvärt nog.

Två långa veckor är nu till ända. Jobbat 12 av 14 dagar så jag känner mig lite sliten. Nu lite ordning igen och bara jobb tre dagar i veckan. Jobbat idag faktiskt. Bröd fylls på oavsett om det är vardag eller helgdag.

Min dotter fyllde år igår! Hon bor 10 mil bort så tyvärr kunde vi inte träffas.