Godmorgon lördag 1 april
Först nu när jag skriver denna tråd kom jag på att akta mig för att bli lurad😉
Hoppas ni får en fin lördag alla.
/Maria
Jag gissar att denna artikeln är GP:s första-april-skämt. Spårvagn byggs om till ambulerande förlossningsvagn😃
http://www.gp.se/nyheter/ambulerande-f%C3%B6rlossningsavdelning-kan-snart-bli-verklighet-1.4218584
/Maria
Idag i Melodikrysset berättade programledaren att programmets sändningstid kommer att utökas till två eller tre timmar. Aprilskämt, tänker jag😉.
.
#2 Ja, det låter ju så😃
/Maria
#3:😃
Åh vad gott med äggröra. Verkligen lyxigt🙂
/Maria
Läste precis att Gösta Ekman har avlidit. Han var stor. Jag tror knappast det finns någon som inte vet vem han är/var.
Jag såg honom en gång på 70-talet i Svea Hund i Stockholm och jag minns att jag skrattade så jag missade flera repliker.
/Maria
Jag såg precis nyss att Gösta Ekman dött. Visste inte att han varit dålig
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag är ju 77 år ingen ålder.
/Maria
God eftermiddag 🙂
Här har regnat hela dagen och det är bara 6 plusgrader. Tydligen ska det fortsätta så hela nästa vecka.
Jag frågade min sköterska på dialysen idag när jag läste om att Gösta Ekman dött, om hon visste vem han var. Jag känner igen namnet sa hon, men hon visste inte vem han var. Jag sa, men herr Gunnar Papphammar då? Hon skakade på huvudet, ingen aning. Jamen Jönsonligan har du väl sett, Sickan med "jag har en plaaan". Jaha är det han, svarade hon. Sköterskan i fråga är född 1991 😃
#10 Oops, där ser man. Det kanske finns en generation som missat denne rolige man.
/Maria
Småkrasslig idag, så har varit hemma och tagit det lugnt och "inventerat" och organiserat mina smycken 🙂
Var inne på Facebook och där flödade det av aprilskämt så jag stängde snabbt ner. Tycker att aprilskämt är så ointressanta och meningslösa 😃😴
Och så tråkigt att Gösta Ekman gått bort! Har alltid gillat honom.
/Christina