Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 488 ggr
[PeterTM]
1

God förmiddag torsdag 23 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag 🙂

Ingen godmorgontråd? Då gör jag en då. Här är soligt från klarblå himmel, 7 plusgrader och bara lite svag vind. Inga planer för dagen annat än att mata slingersvansar och kanske vädra kameran lite 🙂

Maria
1

God förmiddag Peter.😃

Här är också soligt. 12 grader i vår lilla trädgård och det är öppet ut och katterna ligger inomhus.

Jag har också en planlös dag. Har pratat med sonen en stund och så växlar jag mellan soffan och köksbordet där jag har datorn. Snacka om vilodag😃

/Maria

[Leifsdotra]
1

Strax lunchdags!

Det blir en kort arbetsdag idag, ska på utvecklingssamtal med yngste sonen och sen åker jag hem och jobbar en stund. Idag pågår det avverkning av lite skog hemma hos oss, så det blir spännande att komma hem och se hur långt de har kommit. Hoppas det kommer att kännas mer öppet och ljusare, det är ett 40-tal tallar o granar som ska ner i hagen närmast huset. Och vi fick ett till lamm tidigt imorse som jag såklart vill titta till igen så snart som möjligt 🙂 Allt såg bra ut och det är en erfaren mamma så det blir säkert bra. Men det är ju mysigt med bäbisar oavsett art ❤️

Soligajag1
0

Go Eftermiddag 🙂 denna Torsdag ! 

så skönt va , , är det , men här blåser det jämt, nu 8 + grader.Satt hos en granne ( fd arbetskompis ) i lä , med jackan på , men skönt ändock. Solen värmde bra! 

Mår bättre nu efter förkylning och feber, , kan gå ut o mysa, må gott! 

Kram Kram // Soligajag_1

HH 🙂

aggeelin
0

God eftermiddag! Oj, hade för bråttom i morse!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet