Godmorgon fredag 17 feb
Godmorgon härliga fredag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ute är det någon plusgrad men kyligt. Hoppas på sol till helgen. Hur har du det?
Godmorgon.
Här är alldeles grått. Dimman ligger tät och gjorde det redan igår. Här är 3 plusgrader.
I går kväll var vi en sväng hos sonen med sambo. Han hade bakat så gott bröd så jag har med mig en bit hem🙂
/Maria
God morgon , 3 plus och strålande sol . Äntligen är Snickarna och fixar "fin liret " på min inglasadebalkong 👏🎉
God morgon :D
Vilken bra fredag! Ska på arbetsintervju på måndag - äldreboende. Aldrig jobbat på sånt, men blir erfarenheter i så fall, om jag nu får jobbet. Gäller sommarjobb :) Håll tummar och tår på måndag! :D
Det är fredag - kan det bli mycket bättre? Ska lämna in tentan som jag skulle göra om, sedan blir det fredagsmys och försöka ha en toppenhelg :)

Messi säger hej! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Håller tummarna🙂
/Maria
#4 Visst läser du till förskollärare? Hur långt har du kvar?
#6 Japp gör jag :)
Har en termin kvar, som jag ska göra efter sommaren :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har så dimmigt i dag. Det brukar ju spricka upp under dagen men här har det snarare tjocknat till. Det är 3 plusgrader i alla fall.
/Maria
God kväll 🙂
Här var mulet med tre plusgrader och lätt regn i morse, senare på förmiddagen blev det klart och soligt. Frugan gjorde hemmapizza till ungarnas förtjusning. Jag äter inte pizza, så för mig blev det en matlåda ur frysen 🙂