Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 381 ggr
aggeelin
0

Godmorgon fredag 17 feb

Godmorgon härliga fredag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Ute är det någon plusgrad men kyligt. Hoppas på sol till helgen. Hur har du det?

Maria
0

Godmorgon.

Här är alldeles grått. Dimman ligger tät och gjorde det redan igår. Här är 3 plusgrader.

I går kväll var vi en sväng hos sonen med sambo. Han hade bakat så gott bröd så jag har med mig en bit hem🙂

/Maria

Agafia
0

God morgon , 3 plus och strålande sol . Äntligen är Snickarna och fixar "fin liret " på min inglasadebalkong 👏🎉

Fridaaaa
1

God morgon :D

Vilken bra fredag! Ska på arbetsintervju på måndag - äldreboende. Aldrig jobbat på sånt,  men blir erfarenheter i så fall, om jag nu får jobbet. Gäller sommarjobb :) Håll tummar och tår på måndag! :D

Det är fredag - kan det bli mycket bättre? Ska lämna in tentan som jag skulle göra om, sedan blir det fredagsmys och försöka ha en toppenhelg :)

Messi säger hej! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#4 Håller tummarna🙂

/Maria

aggeelin
0

#4 Visst läser du till förskollärare? Hur långt har du kvar?

Fridaaaa
0

#6 Japp gör jag :) 
Har en termin kvar, som jag ska göra efter sommaren :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Vi har så dimmigt i dag. Det brukar ju spricka upp under dagen men här har det snarare tjocknat till. Det är 3 plusgrader i alla fall.

/Maria

[PeterTM]
0

God kväll 🙂

Här var mulet med tre plusgrader och lätt regn i morse, senare  på förmiddagen blev det klart och soligt. Frugan gjorde hemmapizza till ungarnas förtjusning. Jag äter inte pizza, så för mig blev det en matlåda ur frysen 🙂