Godmorgon måndag 28 november
Godmorgon på er från ett Göteborg med 2 minusgrader. Brrr
/Maria
Godmorgon från ett snötäckt Uppsala!😃 0 grader här !
God morgon från ett lika snöigt ställe 45 km nordväst om Uppsala, dit jag för övrigt åker om 10 minuter 😉
Västerut från Gbg har vi - 2,7 just nu.
Har suttit och försökt planera lite för framtiden med julstädning och annat som jag vill hinna med. Det går inget vidare, då jag hela tiden måste ta hänsyn till vad som går att göra vissa dagar och inte + min förkylning och ork.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Julstäda ska jag å min sambo göra idag! (han vet inte om det än! haha😃)
Krya på dig Tarotstollan!
Och välkommen till Uppsala strax då PeterTM! 🤪
God morgon från ett mörkt och kallt (-3) Småland. Blåsigt är det också så prommisen med Elsa var så där lagom mysig. Sitter här nu och hemjobbar innan jag åket ut på mitt jobb. Lite småmysigt med adventsstakar och stjärnor som lyser upp.
Sådana här dagar är jag glad att vi inte har hund😉
/Maria
Gäsp jag ska till skolan med nationella prov efter att ha pluggat hela natten 😂 På Gotland vet jag inte vad det är förutom en massa snö som inte fanns dör kl 4 igår xD
#7 Vilket ämne har du NP i ? 🙂Lycka till hursom! 👍
#6 Hi hi jo fast en sån här dag går väl an. Värre när det regnar på tvären eller snön vräker ner och det är svinkallt.
Godmorgon!
Här är det bara kallt men ingen snö. Enligt prognosen ser det inte heller ut att komma snö här. Vi får väl se vad som händer med vädret.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#8 matte…. Svenska… Kanske spanska.
#4 Nu har jag varit till staden och kommit hem igen. Det var snöigt i stan på morgonen, men när jag åkte hem 13.15 var det bara skitig modd. Här hemma är det vitt, ingen modd 😉
Här ser det ut att bli snölöst ett bra tag till. Märkligt när det snöar så mycket på andra ställen.
Här kommer det yrsnö nu 🙂
Här har varit soligt hela dagen och någon minusgrad. Väldigt vackert faktiskt.
/Maria
Ja, vackert idag! Jag tog en cykeltur upp på stan och köpte kattmat. Det var en härlig cykeltur!