Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 779 ggr
aggeelin
0

Godmorgon söndag 20 nov

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GODMORGON nu är det söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
0

Jaha är det söndag eller torsdag? Någon får nog kolla rubriken lite extra idag.😃

Ösregn nu i natt igen. Skall sova några timmar och sen är det dags att gå ut igen och handla lite mat.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
0

Haha. Rubriken var ju riktigt rolig men jag ändrar den innan Agge vaknar😉

Godmorgon på er. Har ni några särskilda planer idag?

/Maria

aggeelin
0

Märkligt när mobilen ändrar texten själv.

Maria
0

Ja Agge. Jag försöker undvika mobilen. Den ändrar ord som man inte märker. Himla irriterande.

/Maria

[PeterTM]
0

God middag 🙂

Här är gråväder idag och det har regnat under natten, men det håller upp nu. Jag har matat både fåglarna ute och mina möss inne med diverse köksrester, sallad och gammalt smör bland annat, men också frön och talgbollar till fåglarna.

Är det inte autokorrekt i telefonen? I så fall går det väl att stänga av funktionen?

aggeelin
0

När jag börjar att skriva Godmorgon så kommer förslag som godmorgon lördag 22 maj, söndag 31 oktober. Igår klickade jag på den söndag som dök upp, suddade datum och månad och fortsatte med resten. ;)

aggeelin
1

Här skiner solen så jag blev tvungen att städa. Gillar inte som som står lågt

Maria
2

Jag brukar också få förslag och oftast så är det ju ett ganska bra hjälpmedel tycker jag men det kan bli tokigt.

Jag har säkert skrivit det innan men när "gubbarna" var här för att installera kaminen så blev det problem för en takstol var i vägen och jag skickade snabbt SMS till min man som förvånat undrade vad jag menade då jag skrivit att en tokstolle är i vägen.😃

/Maria

Maria
1

Idag äter vi en snabbvariant av dillkött fast med kyckling och pressgurka till.

Jag passade på att även koka kyckling till katterna i en annan kastrull och Moritz har suttit tålmodigt bredvid spisen hela tiden. Ett och annat ljudligt MJAU har också hörts men nu är han mätt och belåten😃

/Maria

aggeelin
1

#9 det var tålmodigt! Jag har kokat morotssoppa som blev aningen för mild. Skulle varit lite mer vitlök och ingefära i tror jag.

Maria
0

#10 Det ser gott ut. Är det linser du har i?

/Maria

aggeelin
0

#11 ja linser, fetaost och purjolök salt och peppar salt och sånt

Maria
0

Ser jättegott ut. Jag älskar soppor.

/Maria

DesK
0

God kväll!🙂 Agge soppan ser jättegod ut😛 Zaki och jag lyckades pricka soltiden, på vår längre promenad, som idag blev väldigt tyst och lugn, till skillnad från igår.

/Désirée

aggeelin
1

#14 Det är  bäst att vara ute när det är sol! Att vara inne gör mig bara dyster över allt damm och kladd som finns i vårt hus 🤪