Godmorgon måndag 31 oktober
God morgon på er.
Det ljusnar redan ser jag från mitt fönster på Sahlgrenska. Det var 7 grader också så det var helt OK för mig som alltid fryser.
Hoppas ni får en fin måndag. Den sista dagen i oktober månad.
/Maria
Godmorgon på er!
HÄr är det tre grader varmt ute och nu är det ljust. Jag tycker att det är skönt när det blir ljust på morgonen! Dagen börjar lättare på det sättet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon från Nybro.
Jädrans vintertid! Har varit uppe sedan 04.30 😃
Gomorron, , Idag fyller min son 30 år, , firade honom i Lördags , ,
Idag är jag hemma , , sjuk, , feber o förkyld. så det blir att vila .
🙂🙂 Inte kul alls. .
HH 🙂
Ledig idag kokar en stor höna och tvättar + ska sen ut och plantera vitlök + skörda gulbetor och rotselleri
Vädergubben på tv lovade mindre roligt höstväder så jag skuttade ut i bilen och körde till däckverkstan när klockan var 7.30. Bara 1 bil före mig. När jag körde ifrån däckverkstan drällde det inte många bilar - många som kollat vädret 🙂. Ledig fm för att få jobba em med start kl 12. Lite latmask i soffan nu och snart en frukostomelett.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Idag märkte jag tydligt hur det börjat skymma när jag åkte hem från jobbet.
#3 Grattis till "stora" sonen😉
/Maria
God afton 🙂
Här har varit 3 grader i stort sett hela dagen, men när jag gick upp vid 04 var det noll grader och frost i gräset. Det kommer snö på onsdag säger SMHI, uppåt 30 cm i Gävletrakten, men vi får nog inga mängder här. Vintersulorna sitter på bilen sedan någon vecka.
Här regnar det nu i skrivande stund och är hela 10 grader ute.
/Maria
#8 Tack för Grattis hälsningen till Sonen.
Nu är det trötter , , så snart blir det sängen, , feber med. 😴
Kram Kram
HH 🙂
Kompisen ringde och undrade om jag kunde komma ut vid 18, vilket jag kunde.
Fick en sen födelsedagspresent av henne, en kasse med smått och gott i, dessutom 2 par underbara söta örhängen. Ett par med katthuvuden och ett par med gnistrande hjärtan.❤️
När jag gick ut var det visserligen mörkt men uppehåll men på hemvägen ca 1½ timma senare så vräkte regnet ner.☔️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det vräker ner något vått här också. Det har varnats för snö, få se vad som händer!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet