Godmorgon söndag 16 okt
God söndag önskar jag dig!
Trollsländan landar på min vänstra axel,
Dess prasslande vingar hörs.
Nu sitter den helt still
Så flyger den iväg igen.
Godmorgon på er.🙂
Jag måste bara fråga om det är din bild i #2 ?
Bara egna bilder eller från ställen med gratis bilder är tillåtna och då ska det länkas var bilden kommer ifrån.
Jag tog bort bilden för säkerhets skull. Hoppas att du har överseende.
/Maria

Godmorgon.
Sitter här med morgon-kaffet. Idag kl 12,06 går tåget, ska nämligen åka på spa i Varberg. Söndag - tisdag. Ska bli så skönt.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
#3 Hoppas du får sköna dagar🙂
/Maria
Vi eldade i går i kaminen.
Det var höstens första brasa och så skönt det blev inne. Vi har bara haft kamin i drygt ett år så det känns lyxigt.
Idag ska vi iväg och köpa något slags fodral till telefonen som inte är skräddarsytt. Det får jag beställa på nätet men jag vill gärna ha någon form av skydd då jag är så klumpig.
En väska ska också inhandlar.
Det regnar och är 6 grader så nu känns det som Göteborg igen😉
/Maria
#5 Å det är varmt och skönt att elda i kaminen! Lycka till med att hitta rätt saker idag. :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Verkligen höst nu. Jag har eldat i vedspisen i någon vecka nu. Tidigare i veckan var det säsongspremiär i kakelugnen på övervåningen. Vi har bara denna värme och blir det rejält kallt så stödvärmer vi med luftvärmepump.
Igår körde vi in ved i bodarna. Fem timmar höll vi på och jag kan lova att det känns i ryggen idag.
Jag är snabb som blixten. Det kan jag skryta med i alla fall😃
Vi åkte till Backaplan här i Göteborg och jag hittade ett bra allroundskal till mobilen och en väska i första bästa affär.
Skönt.
/Maria
Blixten - det är du, Maria! Så skönt att du hittade det du vill ha!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet