Godmorgon fredag 14 okt
Godmorgon!
Här känns det verkligen höstruskigt kallt. Snart dags för jobbet och det blir till att leta på en varm jacka.
Önskar en fin fredag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kallt även här och snart iväg till jobbet som lär bli stressigt eftersom 90% av våra kunder föredrar stå i långa köer fre kväll el lörd em (systembolaget) istället för att handla på lugnare dagar och tider. Men glad ändå vann en budgivning på en sommarstuga igår så nu har jag äntligen en egen trädgård.
Godmorgon på er.
Jag har sovit länge idag men får skärpa till mig då jag börjar jobba på måndag.
#2 Grattis till en väldigt fin stuga. Hoppas fler bilder kommer😉
/Maria
God morgon! Grattis till fin stuga :) Såg en reklam i ögonvrån nyss. "Gör dig redo för nysattacker!" Sa dom tyckte jag. Precis då såg jag att det verkade handla om blöjor. Vuxenblöjor? Tänkte jag först. Praktiskt kände jag just nu mitt i min uvi xD och vad fint att dom normaliserar vuxna som kissar på sig! JAG ÄR INTE ENSAM!! Insåg dock snabbt att det ar Pampers de pratade om. "Jaha… Kissar barn också på sig när dom nyser? Är det ett vanligt problem?" Tänkte jag. Och dom fortsatte att prata om tredelade kanaler och torrhet. Fantastisk tänkte jag. Sen hörde jag att det var "MYSattacker" de tjatade om haha :') Så många fel på samma gång :P
/Mimmi