Godmorgon måndag 3 okt
Godmorgon på er!
Här skiner solen och det är två grader plus ute. Jag har fyllt på fågelmaten och talgoxar och några blåmesar äter glatt av maten. Nu är det slut på "sitta ute säsongen" tyvärr - -det är för kallt ute. Det har varit säsong från i början på maj så jag får vara nöjd.
Jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
Här blåser ganska så rejält med det är blå himmel och 9 grader ute så vi får se vad dagen ger.
/Maria

Gormorgon.
Vaknade redan vid sju-tiden. Måste försöka få lite mer sömn idag så jag orkar jobba inatt.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
God afton 🙂
I morse var det frost i gräset när jag klev upp 04.10, men ingen is på vattnet i tunnorna. Under dagen har det varit soligt, men mycket blåsigt och inne i Uppsala orkade temperaturen ända upp till 12°C.
Jag hade lite brådis i morse och hann inte med datorn alls, skulle ha med mig en av de ettåriga bergskungssnokarna, beslöt att släppa den ena till en kompis nu när jag köpt ytterligare en liten årsunge av samma slag från samma uppfödare, den nya har bättre färger än ettåringarna. Framåt våren kommer det två ytterligare av den här sorten, ända från en uppfödare i Kalifornien. Hans avelshane har jag fött upp här.
#3 Du får hålla oss underrättade i ormtråden😉
/Maria