Att plocka saker
Då skulle du se hur det ser ut här!😮 1 vuxen, 2 katter och 8 fåglar! Fast då skall du veta att den vuxna hatar allt med städning och plockning…..
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det gör inte vi heller verkar det som. Och bra på att dra fram istället!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, det är klart att sitter man vid datorn så måste man ju ha allting nära: te muggen, sockerpiller, TV-tidningen, bröd, pålägg, kattgodis, tarotlekar och tarotböcker, näsdukar, trådlös telefon, bok kataloger, engelskt uppslagsverk, mini räknaren , Panduro katalogen, cerat mm.
Det är bara en liten del av vad som ligger på mitt vardagsrumsbord just nu!🤓😂
OJojoj, , härligt att höra att det är fler än jag som har stökigt på bordet, , jag sitter i köket, , oftast , och jag är ensam med 2 kissar , en kisse ( Tjatte) ligger bredvid mig i stolen nu, sen har har jag en laptop , böcker , reklambladen, korsordstidning, salvor, kaffekoppen bredvid mig , , 🙂
Kram Kram 🤗
HH 🙂
Haha, jag känner igen mig här också.
Min man och jag har också en förmåga att sprida ut saker överallt. De värsta ställena är köksön, köksbordet och vårt ganska stora soffbord.
Dessutom ser man alla tre när man stiger in hos oss efter som vi har öppen planlösning. Hopplöst😉
Vid köksbordet just nu ligger 2 kollegieblock, penna och lite andra papper. En brandvarnare som borde sitta i taket men jag tog bort den när jag stekte sist🤫 En kabel med förlängningssladd + hörlurar.
Två saltkar (det ena ett kryddsalt) En snusdosa. Min laptop, min mobil och min läsplatta.
Mitt i allt detta en blomsterbukett som liksom försvinner i röran. Jag vill inte ens ta foto.
/Maria
Jag känner igen mig så väl. Ligger saker överallt här hos mig. Leksaker som barnen har lagt över hela lägenheten, som egentligen borde ligga inne i deras rum. Saker som borde komma ner i förrådet. Högar med tvätt som borde läggas in skåp. Smutstvätt som borde läggas i tvättkorgen/tvättmaskinen. Och detta är bara lite som jag har räknat upp.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela
#4. Jag önskar att jag kunde ha detta på köksbordet eftersom jag aldrig äter där ändå men eftersom jag vill greja med datorn samtidigt som jag tittar på tv, så går inte det!😕